در نشست خبری مرضیه هاشمی عنوان شد:

هدف انتقام­جویی آمریکا قرار گرفتم

مرضیه هاشمی عصر روزگذشته در نشستی خبری که با حضور خبرنگاران بین‌المللی برگزار شد، به تشریح اتفاقات 11 روز اسارتش پرداخت. او با اشاره به این که این اتفاق عزمش را برای ادامه فعالیت رسانه‌ای جدی‌تر کرده است ، گفت: تصمیم دارم وارد حوزه‌هایی شوم که در این مدت خود شاهد آن بودم.
کد خبر: ۱۱۸۹۷۶۱

وی درباره نوع اتهاماتی که دولت آمریکا درباره دلیل بازداشت وی به عنوان شاهد یک پرونده مطرح کرده است، عنوان کرد: اصلا چنین پرونده‌ای وجود نداشت و مشخص بود این مورد را به عنوان یک بهانه برای بازداشت من در برابر افکارعمومی مطرح کرده اند. در مدتی که من در بازداشت اف.بی.آی بودم مواردی که از من پرسیده می شد بیشتر حول دلایل انتخاب ایران برای زندگی و همکاری من با شبکه بین‌المللی جمهوری اسلامی یعنی پرس‌تی‌وی بود.
هاشمی از نوع برخورد پلیس آمریکا در طول بازداشت خود گفت و افزود: در حالی که آمریکا و غرب رسانه را رکن چهارم دموکراسی در جهان عنوان می‌کنند، اما بدترین رفتار را با من به عنوان روزنامه نگار و یک زن مسلمان داشتند، به نوعی که حتی اجازه پوشش مناسب را به من ندادند و حتی در مورد خوراک نیز ملاحظات دینی من در این مدت از سوی مقامات زندان رعایت نشد. وی گفت: افرادی که از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کنند همواره مورد غضب و دشمنی کاخ‌سفید قرار می‌گیرند و من هم با توجه به این که در تمام سال هایی که در ایران زندگی کرده ام همواره از حامیان انقلاب بوده، هستم و خواهم بود، هدف انتقام­جویی آمریکا قرار گرفتم.
خبرنگار و گوینده شبکه پرس تی وی تصریح کرد: بهترین اقدامی که اصحاب رسانه می توانند برای مقابله با اقدامات ضدحقوق بشری و برخلاف قوانین روزنامه نگاری از سوی آمریکا انجام دهند ، تشکیل پویش ها و تشکل هایی است تا با هجمه‌هایی که علیه مسلمانان و سیاهپوستان وجود دارد، مبارزه جهانی شود و توجه همگان را به این رویکرد آمریکا جلب کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها