کد خبر: ۱۱۸۹۴۵۱

# توفان - بازار
صفری از گرمسار:
کمک دولت تحت عنوان بسته حمایتی که ناعادلانه نیز توزیع شد، هیچ دردی از مردم را دوا نکرد و امیدوارم دولت با کنترل گرانی‌ها سعی در برگرداندن آرامش به بازار کند.

# شبکه - پویا
زکایی از ساری:
چرا شبکه پویا که مختص پخش برنامه‌های کودکان و خردسالان است پیام‌های بازرگانی پخش می‌کند؟ هدف مسؤولان این شبکه از پخش این تبلیغات برای کودکان چیست؟

# گره - ترافیک
دریانی از تهران:
برای کاهش بار ترافیکی بلوار میرداماد، شهرداری اقدام به احداث خروجی لاین تندرو به کندرو در روبه‌روی بانک مرکزی کرده است، ولی با گذاشتن بلوکی بزرگ مانع ورود خودروها شده است. چرا؟

# دیوار - مهربانی
غفوری از تهران:
حمایت نکردن شهرداری وسازمان‌های مربوطه از دیوار مهربانی باعث فراموش شدن این کار نیک شد. ای‌کاش شهرداری تهران کمی از تفکرات درآمدزایی خود بکاهد و به فکر رفاه شهروندان خود باشد.

# حمایت _ تبعیض
جمعی از شهروندان:
چرا دولت به افرادی که تحت هیچ پوشش بیمه‌ای نیستند و درآمد بسیار کمی دارند بسته حمایتی نداد؟ این افراد بیشتر از هر قشری نیاز به این حمایت دارند.

#اتوبوس_خاموش
محمدی از تهران:
چرا شهرداری تهران مانیتورهایی که محل رفت و آمد اتوبوس های داخل شهری را در ایستگاه اتوبوس نشان می داد درست نمی کند؟ مدت‌هاست این نمایشگرها خاموش هستند و نمی توان زمان رسیدن اتوبوس‌ها را متوجه شد.

#پیاده‌‌رو_آبگیر
احمدی از کرمانشاه:
بیشتر پیاده روهای کرمانشاه شرایط مناسبی ندارد، به همین دلیل هنگام بارندگی به آبگیر بدل می شوند‌و شهروندان برای تردد با مشکلات زیادی رو به رو می شوند. ازشهرداری تقاضا می‌شود به این مساله رسیدگی کند.

#سیل_خوزستان
دلیری از خوزستان:
مسوؤلان آنقدر به مسائلی مانند آبخیزداری بی توجه هستند که بارش‌های اخیر بجای بهبود شرایط کشور به بحران بدل شد،‌سیل خوزستان را برد، اما برخی مدیران در خواب غفلت هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها