کد خبر: ۱۱۸۹۲۱۹

# ورزشگاه - کشوری
باقیان از تهران:
از مسؤولان مجموعه ورزشی شهید کشوری درخواست می‌شود حفاظی روی دیوار ضلع جنوبی محدوده زمین چمن این مجموعه قرار دهند، چرا که ارتفاع این دیوار بسیار کم است و باعث مشکلاتی برای ورزشکاران می‌شود.

# مترو - ‌خط 6
محمدی از تهران:
راه‌اندازی خط 6 متروی تهران با توجه به کمک به جابه‌جایی مسافران در خطوط 2 و یک و همچنین پوشش‌دهی شمال غرب تهران که بدون خطوط متروست چه زمانی صورت می‌گیرد؟ متاسفانه ساخت این خط بسیار کند است و به نگاه ویژه از سمت مسؤولان نیاز دارد.

# مدرسه-نظافت
جعفری از تهران:
نظافت و رسیدگی به سرویس‌های بهداشتی مدرسه دخترانه حضرت معصومه(س) واقع در میدان غیاثی نامناسب و غیرقابل تحمل برای دانش‌آموزان است.

# بیمه - روستایی
طباطبایی از شبستر:
تکلیف افرادی که بیمه سلامت و روستایی هستند در مشمول بودن سبد کالا چیست؟ چرا به این افراد این بسته حمایتی تعلق نمی‌گیرد؟

# بلیت - تئاتر
رزاقی از تهران:
بلیت‌های کنسرت و تئاتر با چه معیاری قیمت‌گذاری می‌شود؟ قیمت‌های سرسام‌آور این بلیت‌ها باعث شده است فقط اقشار خاصی امکان استفاده داشته باشند و دیگران از این امتیازهای اجتماعی محروم باشند.

# پمپ-اجبار
سلمانی از تهران:
در برخی جایگاه‌های سوخت‌رسانی، کارکنان جایگاه‌ها به اجبار و اصرار مکرر مکمل‌های سوخت را می‌فروشند که باعث نارضایتی مراجعه‌کنندگان شده است.

# ورودی-خطرناک
کاظمی از تهران:
نبود نور کافی و سرعت‌گیر در ورودی اتوبان همت به خیابان هنگام با توجه به سرعت بالای خودروها باعث افزایش تصادف و خطرات برای شهروندان شده است.

# مشیریه - پلیس
سلحشور از تهران:
اجتماع موادفروشان و معتادان در باغ اناری شهرک مشیریه باعث ناامن شدن و ایجاد رعب و وحشت برای ساکنین این منطقه شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها