کد خبر: ۱۱۸۷۷۸۶

# اتوبوس - خسته
قاسمی از تهران:
چرا اتوبوس‌های فرسوده و خراب که حتی سیستم سرمایشی و گرمایشی نیز ندارند وارد خطوط اتوبوسرانی شهر تهران می‌شود؟ به عنوان مثال خط والفجر به شهدا که اخیرا چند اتوبوس فرسوده به این خط اضافه شده است.

# تخلف - خودروساز
فتحی از ارومیه:
به گفته وزیر صنعت، خودروهای پیش‌فروش باید با قیمت زمان ذکر شده در قرارداد به‌فروش برسند، این درحالی است که خودروسازان مانند همیشه از این قانون تخطی می‌کنند.

# سوسیس - مشکوک
خوش‌بیان از تهران:
با گران شدن گوشت قرمز، همچنان شاهد عرضه فرآورده‌های گوشتی از قبیل سوسیس و کالباس با قیمت‌های قدیم و ارزان هستیم درحالی که این محصولات با مهر استاندارد به فروش می‌رسند.

# پردیس - شهرداری
میرطاهر از پردیس:
نبود ماشین آلات برف‌روبی در شهر پردیس باعث بسته شدن خیابان‌های این شهر شده و رفت وآمد را برای شهروندان سخت کرده است.

# پول ‌ - خرد
زاهدی از تهران:
چرا بانک مرکزی توزیع پول خرد را به بازار متوقف کرده است؟ متاسفانه این موضوع باعث مشکلاتی برای تاکسی‌داران و شهروندان شده است.

# بنزین - تورم
میقانی از تهران:
دو نرخی شدن بنزین علاوه بر تورم، باعث شکل گرفتن دلالان جدید در عرصه خرید و فروش بنزین می‌شود.

جوابیه

در پی درج پیامی در 23 دی 1397 با عنوان «تاخیر و فاصله حرکت قطارهای مترو» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: اختلال ناشی از مشکل سوزن ورودی جنوبی ایستگاه متروی شادمان و نیز تاخیر در دریافت و ازدحام مسافر به‌خصوص در ساعات شلوغی صبح و عصر، موجب ترافیک خط و توقف کمی بیشتر از حد معمول قطارها در برخی از ایستگاه‌های میانی شد که بلافاصله با تلاش کارکنان فنی شرکت بهره‌برداری مترو، در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شد.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها