طوطی ناقلا

یک طوطی خاکستری در انگلیس، وقتی چشم صاحبش را دور می‌دیده با دستیار صوتی هوشمند «الکسا» آمازون ارتباط کلامی برقرار می‌کرده. آخرین بار مچ او را در حالی گرفته‌اند که در حال سفارش تنقلات بوده است.
کد خبر: ۱۱۸۶۶۵۸

به گزارش ایسنا،‌ گویا روکو روزی 40 بار با الکسا ارتباط برقرار ‌کرده آن هم در زمان‌هایی که صاحبش در خانه نبوده است. این طوطی خاکستری آفریقایی که به بددهنی شناخته می‌شده، از دستیار هوشمند آمازون الکسا برای سفارش تنقلات استفاده کرده است.
این پرنده باهوش قبل از این‌که به دست صاحب کنونی‌اش برسد، در پناهگاه در انگلستان زندگی می‌کرده اما به دلیل این‌که صاحب قبلی‌اش او را بددهن بار آورده بود، از آنجا بیرونش کردند.
پس از آن، روکو یک صاحب دوست‌داشتنی به نام ماریون ویشنیوسکی که کارمند اداره ملی حیوانات است، پیدا کرد.
جالب این‌که روکو از الکسا تنها برای سفارش مواد غذایی استفاده نمی‌کند، بلکه از آن برای سرگرم کردن خودش در اوقات تنهایی نیز استفاده می‌کند.
این طوطی عاشق ارتباط با دستیار مجازی است و از آن می‌خواهد که موسیقی پخش کند و عاشق آهنگ‌های عاشقانه هم هست.
این پرنده با استعداد بجز صحبت با دستیار مجازی همچنین می‌تواند بسیاری از صداهای لوارم خانگی را از جمله صدای در یخچال یا بوق مایکروویو را تقلید کند.
روکو همچنین تابستان‌ها صدای بستنی‌فروش خیابان‌گرد را چنان واقعی تقلید می‌کند که همه فکر می‌کنند بستنی‌فروش داخل خانه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها