روزنامه «آرمان امروز» عکسی بزرگ از عادل فردوسی‌پور را منتشر کرده و نوشته «شبکه سه عادل باشد». این روزنامه روتیتر «حذف نامرئی نخبگان در ورزش بعد از سیاست» را برای این تیتر انتخاب کرده، اما به نظر می‌رسد حس کرده باز هم نتوانسته حرفش را بزند. به همین علت یک زیرتیتر هم برای تیتر خود انتخاب کرده و نوشته «فروغی، بابت محدودیت عادل فردوسی‌پور و ریزش مخاطبان، حاضر به پاسخگویی هست؟»
کد خبر: ۱۱۸۶۴۹۷

به نظر می‌رسد این تیتر، روتیتر و زیرتیتر انتخابی برای گزارش «آرمان امروز» بیشتر گمانه‌زنی است تا گزارشی ژورنالیستی. به این خاطر که در زیرتیتر پرسشی مطرح شده که نشان می‌دهد گفت‌وگویی با مدیر شبکه سه سیما صورت نگرفته و تنها گمانه‌زنی شده است. در کنار این باید دید روزنامه به چه آمار و ارقامی دسترسی داشته که نوشته ریزش مخاطبان باید از سوی مدیر شبکه پاسخ داده شود. علاوه بر این، نکته اصلی در تیتر این روزنامه است. محدودیت عادل فردوسی‌پور دقیقا چه معنایی دارد و این روزنامه از کدام محدودیت حرف زده است؟ به عبارتی باید از تیتر همین روزنامه استفاده کرد و گفت «آرمان امروز در گزارش نوشتن عادل باشد».
این در حالی است که آمار و ارقامی که از میزان پیامک‌های مخاطبان ویژه برنامه شبکه 3 برای جام ملت‌های آسیا منتشر شده، نشان می‌دهد که مخاطبان نه‌تنها ریزش نداشته‌اند بلکه همچنان پای کار برنامه فوتبالی شبکه سوم سیما با اجرای محمدحسین میثاقی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها