در شب پیروزی 4 بر 3 لیورپول مقابل کریستال پالاس، قرمزهای آنفیلد توانستند به رکوردی فوق‌العاده برسند. با این گل‌ها، تعداد گل‌های این تیم در تاریخ لیگ برتر به 1002 رسید و از این حیث به سومین باشگاه لیگ برتری تبدیل شد. منچستر یونایتد با 1094 و چلسی با 1005 گل در رده اول و دوم قرار دارند.
کد خبر: ۱۱۸۶۴۵۱

منچستر این هفته با نتیجه 2 بر یک برایتون را در خانه شکست داد که یکی از گل‌هایش از روی نقطه پنالتی بود. منچستر با 7 گل زده از روی نقطه پنالتی بهترین رکورددار در این زمینه در فصل جاری لیگ برتر است. در طرف مقابل برایتون هم تنها تیم امسال لیگ جزیره است که 7 گل را از روی نقطه پنالتی خورده است.

در شبی که شاگردان گواردیولا با نتیجه 3 بر صفر هادرسفیلد را شکست دادند، رحیم استرلینگ یکی از گل‌ها را با ضربه سر به ثمر رساند. نکته جالب اینجاست که بازیکن ملی‌پوش منچستر سیتی تاکنون 57 گل برای این تیم به ثمر رسانده و از این میان تنها دو گل را با ضربه سر وارد دروازه حریفان کرده که دو گل آخر این بازیکن است.

تاتنهام در شبی که که ستاره‌هایی همچون هری کین و سون هیونگ مین را در اختیار نداشت توانست در خانه فولام با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد. این اولین بار از ماه مارس سال 2014 است که اسپرزها بدون داشتن این دو ستاره به پیروزی می‌رسند. در آن زمان آنها ساوتهمپتون را با نتیجه 3 بر 2 شکست دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها