کد خبر: ۱۱۸۶۴۲۰

# سگ - بی‌صاحب
نور از تهران:
در شهرک نفت و شهید محلاتی حجم انبوه سگ‌های بی‌صاحب و کوتاهی شهرداری نسبت به جمع‌آوری این حیوانات، باعث آزار و اذیت اهالی این منطقه شده است.

# صفر - پول
صفری از گرمسار:
حذف صفر از پول ملی کشور فقط اسم ریال را به تومان تبدیل می‌کند، امید می‌رود با کارشناسی‌های دقیق و اصلاحات پیش‌رو پول ملی ارزش بیشتری پیدا کند.

# دولت - تورم
کوچکی از رشت:
نرخ‌گذاری دولت در برخی اقلام که در بازار قیمتی به مراتب پایین‌تر دارد باعث افزایش تورم می‌شود و متاسفانه قدرت خرید اقشار ضعیف به هیچ عنوان مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

# قاچاق - دام
کلیوند از ایلام:
چگونه آمار قاچاق دام زنده به طور دقیق ذکر می‌شود ولی جلوگیری و مبارزه با این قاچاق انجام نمی‌شود؟ به نظر می‌رسد کوتاهی دولت و مسؤولان در این موضوع به راحتی قابل مشاهده است.

# خیابان - تاریک
باقری از تهران:
ورودی پل گلزار در خیابان امیرنیا محله استاد حسن بنا فاقد روشنایی و علائم هشدار‌دهنده است که ممکن است برای رانندگان خطرساز باشد.

# هرس - فراموشی
اسلامی از تهران:
چند وقتی است که با وجود هرس درختان در کوچه نیک واقع در خیابان خزانه بخارایی، شهرداری این منطقه اقدامی بابت جمع‌آوری شاخ و برگ‌ها صورت نداده است.

# دردشت - آبگرفتگی
دلجو از تهران:
آبگرفتگی و جاری شدن آب در معابر کوچه عابدی واقع در خیابان دردشت در روزهای بارانی تردد را برای شهروندان سخت کرده است. لطفا رسیدگی شود.

# مسکن-دلال
جمعی از شهروندان:
مخالفت دولت با طرح مالیات بر مسکن نشان‌دهنده چراغ سبزی به دلالان حوزه مسکن است و سیاست نبود حمایت از مردم را تایید کرد و این موضوع نشان داد که دولت محترم نه تنها در این مدت هیچ اقدامی بابت ساماندهی مسکن نکرد، بلکه در افزایش قیمت نیز همراه با دلالان نقش اصلی را بازی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها