کد خبر: ۱۱۸۵۷۱۱

# عدالت ــ ثبت‌نام
هدایتی از اسلامشهر:
با وجود اختصاص سهام عدالت از طرف سازمان امور ایثارگران به اینجانب، وقتی برای وارد کردن شماره ملی و شبا وارد سیستم می‌شوم و با اخطار عدم ثبت‌نام مواجه می‌شوم و هیچ سازمانی نیز پاسخگوی بنده نیست.

# شریعتی ـــ‌ آبگرفتی
سلمانی از تهران:
ورودی خیابان شریعتی شمال و جنوب به اتوبان همت در روزهای بارانی به دلیل نبود کانال‌های هدایت آب دچار آبگرفتگی معابر و کندی تردد می‌شود.

# باران ـــ‌ دربست
سالارپور از تهران:
بازهم مشکل همیشگی مسافران در روزهای بارانی، سوءاستفاده بعضی از تاکسیداران و سوار کردن مسافران فقط به‌صورت دربستی است. چرا رسیدگی صورت نمی‌گیرد؟

# تونل ـــ‌ پول
جمعی از شهروندان:
تاسیس تونل و پل‌های روگذر با هدف کاهش بار ترافیکی،
صورت گرفت. این‌که شهرداری می‌خواهد چند تونل و پل را پولی کند عواقبی مانند افزایش ترافیک در خیابان و معابر داخل شهری دارد و امیدوارم شهردار محترم تمام جوانب را
لحاظ کند.

# بیمه ـــ تاکسی
کریمی از شریف‌آباد:
با وجود ثبت‌نام برای بیمه تاکسیداران هنوز اقدامی از سوی مسؤولان مربوطه برای پوشش‌دهی بیمه تاکسیداران صورت نگرفته است. چرا؟

# بوی ـــ زباله
شوقی از تهران:
چرا شهرداری تهران اقدامی بابت لایروبی کردن جوی‌های آب بازار و محدوده 15خرداد صورت نمی‌دهد؟ بوی بد و تعفن انباشت زباله‌ها در این محدوده آزاردهنده است.

جوابیه

در پی درج پیامی در 18 دی 1397 با عنوان «مترو ـ‌ خواب» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل مترو تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: روز یکشنبه 16 دی ماه 97 به دلیل نقص فنی در سیستم علامت‌دهی در خط سه، با اختلال شدیدی همراه بود که ضمن اطلاع‌رسانی مکرر در ایستگاه‌های این خط، منجر به صدور اطلاعیه از سوی مدیریت ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها