کد خبر: ۱۱۸۵۱۲۰

# پردیس-داروخانه
طاهری از پردیس:
نبود داروخانه‌های شبانه روزی در تمامی فازهای شهر پردیس مشکلاتی را برای اهالی این شهر به وجود آورده است.

# میرداماد-تکدیگری
دریانی از تهران:
چرا شهرداری اقدامی بابت جمع‌آوری متکدیان بلوار میرداماد انجام نمی‌دهد که متاسفانه این افراد باعث آزار و اذیت عابران می‌شوند.

# تخلف -هایپر مارکت
مظفری از تهران:
برخی کالاها در هایپرمارکت‌ها گران‌تر از سوپر مارکت‌ها یا مغازه‌های محلی به‌فروش می‌رسد و مسؤولان توجهی به این گرانی و تخلفات ندارند.

# جاده - دیزین
ذاکانی از تهران:
جاده دیزین به شمشک با وجود تردد زیاد مردم برای حضور در پیست اسکی فاقد امکانات اولیه مانند راهدارخانه و آسفالت مناسب است.

# خشکبار-گران
دربندی از تهران:
با گران شدن ارز در کشور و صادرات خشکبار مانند پسته، خریداران عمده این محصولات اتباع خارجی هستند و با خرید و صادرات آن باعث گرانی بیش از حد خشکبار در کشور شده‌اند.

# راه -بندان
توکلی از قائمشهر:
با وجود تبلیغات گسترده درباره افزایش ایمنی و رسیدگی به جاده‌ها در فصول سرد و پیش‌بینی ریزش برف، بازهم با بارش برف اخیر اکثر محورهای ارتباطی بسته شد و ساعت‌ها طول کشید تا بازگشایی شود.

# پایانه -جنوب
صفایی از تهران:
پاتوق کردن معتادان و کارتن خواب‌ها در نزدیکی پایانه جنوب علاوه بر رعب و وحشت در بین مردم، چهره این منطقه و شهر را نیز مخدوش کرده است.

جوابیه

در پی درج پیامی در 2 دی 1397 با عنوان «مترو ـ خط سه» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل مترو تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: در راستای رفاه حال شهروندان و مسافران محترم، از روز شنبه هشتم دی سال جاری، فاصله حرکت قطارهای خط سه متروی تهران از 9 دقیقه به 7ونیم دقیقه کاهش یافته است. امیدواریم با افزایش امکانات و بهبود وضعیت ناوگان و در نهایت کاهش محدودیت‌ها، رضایت مسافران گرامی مترو بیش از پیش حاصل گردد.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها