کد خبر: ۱۱۸۴۵۴۲

# مترو_خواب
کیان‌خواه از تهران:
یکشنبه گذشته وقتی سوار قطار متروی خط 3 شدم قطار بیش از
15 دقیقه توقف داشت و مسؤولان هیچ توضیحی ندادند، چرا مدیریت مترو بتازگی به این حد آشفته شده است. مترو باید بهترین خدمات را
به شهروندان بدهد، اما به نیازهای مردم و مشکلاتشان بی توجه است.

# سبد_کالا
پازوکی از تهران:
چرا زمان و جزئیات دقیقی برای دریافت سبد کالا به کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی که حقوق و مستمری به مراتب کمتری از کارکنان دولت دریافت می‌کنند، اعلام نمی‌شود؟

# دوربرگردان _ دور
عاملی از تهران:
مسافت دوربرگردان بین بیمارستان شهید رجایی در اتوبان نیایش بسیار زیاد است و امیدوارم در این باره بازنگری شود.

# وام_مسکن
گودرزی از تهران:
وزیر محترم مسکن اخیرا در اظهارات خود اعلام کرد که اعتقادی به افزایش وام مسکن ندارد، آیا ایشان راه‌حل‌های دیگری برای کمک به اقشار متوسط و ضعیف در حوزه خرید مسکن دارد؟ یا در انتظار بازاری آزاد بر حسب تقاضا و عرضه است؟

# لوازم_خانگی
فصیحی از اراک:
مسؤولان وزارت صنعت و اتحادیه لوازم خانگی وعده کاهش قیمت‌ها را داده بودند، ولی نه تنها قیمت‌ها هیچ کاهشی نداشت، بلکه کماکان لوازم خانگی در بازار نایاب است.

# ارزش_افزوده
یک شهروند:
آیا دریافت مبلغی تحت عنوان ارزش‌افزوده توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای از مشتریان قانونی است؟ این درحالی است که قیمت کالاها با احتساب ارزش افزوده به فروش می‌رسد.

# ترافیک _تختی
ذوالفقاری از تهران:
ترافیک و سد معبر در بلوار تختی به علت ورود خودروهای کارکنان محترم سپاه پاسداران به پارکینگ محل کار خود در صبحگاه باعث کندی حرکت خودروهای گذری در این محدوده می‌شود.

# مترو - شلوغ
زهرایی از تهران:
توسعه خطوط ریلی کشور بویژه در خصوص قطار شهری مستمر و طبق چشم‌انداز پیش نرفته و همچنان مردم از شلوغی و ازدحام در ایستگاه‌های مترو رنج می‌برند.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها