برنامه قدیمی ورزش و مردم که مرحوم بهرام شفیع از سال‌های دور آن را اجرا می‌کرد، به پیمان یوسفی واگذار شد.
کد خبر: ۱۱۸۴۱۰۴

پیمان یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا با تایید این خبر درباره جزئیات برنامه ورزش و مردم گفت: فصل جدید این برنامه از جمعه این هفته و با تغییرات قابل ملموس روی آنتن خواهد رفت. این برنامه به هر حال متفاوت است و با دکور و حال و هوای جدید پخش خواهد شد.
تهیه‌کنندگی و اجرای این برنامه به عهده پیمان یوسفی است. به گفته این گزارشگر و مجری تلویزیون، برنامه ورزش و مردم همچنان تمام رشته‌های ورزشی را در بر خواهد گرفت. یوسفی در پایان درباره پخش این برنامه گفت: اگر مشکلی پیش نیاید، به احتمال قوی این برنامه پخش خود را از جمعه ۲۸ دی ماه ساعت ۱۲ تا ۱۴ به شکل زنده آغاز خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، ورزش و مردم مهر ماه ۹۷ بود که پس از ٣٠ سال حضور در قاب تلویزیون، در غیاب بهرام شفیع روی آنتن رفت. شفیع که چندی پیش در برنامه «تا جمعه» با اجرای سعید شیخ‌زاده حاضر شده بود، درباره ورزش و مردم چنین گفته بود که سال ۵۸ گروه ورزش ایجاد شد و برنامه ورزش و مردم اسفندماه سال ۵۸ و زمانی که آقای متقی، مدیر گروه ورزش بود، شکل گرفت.
بهرام شفیع، مجری باسابقه برنامه تلویزیونی ورزش و مردم و رئیس فدراسیون هاکی ۲۰مهرماه ۹۷ در ۶۲ سالگی و در بیمارستان بهمن تهران بر اثر سکته درگذشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها