کد خبر: ۱۱۸۳۹۹۲

# سود ـــ بانک
سرلک از سمنان:
با وجود کاهش نرخ سود سپرده‌های کوتاه مدت و بلند مدت ولی هیچ اقدامی بابت کاهش سود وام بانکی صورت نگرفت. بانک مرکزی تمام تلاش خود را برای حمایت از بانک‌ها و پایمال کردن حق مردم می‌کند.

# آنتن ـــ مترو
قربانی از تهران:
آنتن‌دهی و اینترنت اپراتور همراه اول در خط یک مترو تهران بسیار ضعیف است و با وجود درخواست‌های مکرر اقدامی بابت تقویت شبکه همراه اول توسط این اپراتور صورت نگرفت.

# ملارد ـــ کمبود
زرنگار از ملارد:
امکانات اولیه در شهر ملارد که جمعیت نسبتا بالایی نیز دارد مانند بیمارستان، سینماو سالن‌های ورزشی بسیار کم است و نیاز به رسیدگی ویژه به این منطقه دیده می‌شود.

# نارمک ـــ پارکینگ
طهماسبی از تهران:
با وجود بازار بزرگ و چند مجتمع تجاری در میدان هفت‌حوض نارمک، متاسفانه هیچ اقدامی بابت ساخت پارکینگ عمومی صورت نگرفته است.

#حمایت ــ محیط‌بان
اولیایی از تنکابن:
چرا دولت محترم نسبت به تجهیز و افزایش محیط‌بانان و جنگل‌بانان اقدامی صورت نمی‌دهد؟ این افراد حافظ محیط‌زیست هستند و متاسفانه محیط‌زیست کشور ما در حال نابودی است.این درحالی است که به نظر می‌رسد مجلس نیز لایحه حمایت از محیط‌بانان و جنگل‌بانان را بایگانی کرده است.

# رودسر ــ تخریب
رئوفی از رودسر:
زمین‌های کشاورزی شهرستان رودسر درحال تبدیل شدن به باغ و ویلا است و به راحتی این عمل غیرقانونی را با پرداخت جریمه حل می‌کنند.

جوابیه

در پی درج پیامی در 17 آذر 1397 با عنوان «پله برقی» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل مترو تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: به اطلاع می‌رساند خاموشی و غیرفعال بودن یکی از پله‌های برقی ایستگاه متروی شهیدبهشتی، به خاطر کنترل و بررسی دوره‌ای عملکرد این سیستم بالابر بوده که پس از انجام کار، مجددا مورد استفاده مسافران گرامی قرار گرفته است.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها