کد خبر: ۱۱۸۳۸۸۱

# جایزه-وعده
راهمی از اراک:
با وجود برنده شدن یک دستگاه خودرو در مسابقه تلویزیونی 2018، بعد از چند وقت اسپانسر برنامه با اینجانب تماس گرفت و اعلام کرد که یک فقره چک به جای خودرو به شما تعلق می‌گیرد. چرا مسؤولان این مسابقه به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند؟

# شن پاشی- معابر
ترکی‌زاده از تهران:
از شهرداری محترم درخواست می‌شود تا پس از شن‌پاشی در معابر برای جلوگیری از یخ‌زدگی، نسبت به تمیز کردن و جمع‌آوری این شن‌ها اقدام کند.

# خودرو- لوکس
سماواتی از تهران:
کماکان خودروهای لوکس وارد کشور می‌شود و قشر خاصی از این موضوع سود می‌برد، ولی متاسفانه برای حمایت از مردم خودروهای ارزان قیمت به هیچ عنوان وارد کشور نمی‌شود. چرا؟

# گوشت- خاطره
حسنی از تهران:
قیمت گوشت و مرغ سر به فلک کشیده است و به نظر می‌رسد این محصولات غذایی در حال حذف شدن از سفره غذایی مردم است.

# نظارت -گرانی
زحمتی از تهران:
با وجود تولید فراوان آبزیان مانند ماهی در کشور، چرا قیمت این محصولات نسبت به پارسال به بیش از دو برابر افزایش داشته است؟ متاسفانه نبود نظارت بر بازار علت اصلی همه گرانی‌هاست.

جوابیه

در پی درج پیامی در 10 دی 1397 با عنوان «خط ویژه» مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 11 شهر تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: تعریض یک خیابان و رسیدن عرض آن به عرض مصوبه که در نقشه طرح‌های تفصیلی شهر تهران تعیین شده؛ زمانبر است و این امر پلاک به پلاک و در زمان صدور پروانه برای هر ملک صورت می‌پذیرد و شهرداری در این زمینه اجباری به شهروند تحمیل نمی‌کند. از طرفی با توجه به قرارگیری محدوده مذکور در طرح محدودیت ترافیکی و لزوم استفاده شهروندان از حمل‌ونقل عمومی و همچنین عبور خطوط اتوبوسرانی و مترو پیشنهاد می‌شود شهروندان از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها