مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز گفت : ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۱۹ دی ماه متاسفانه یکی از دانش آموزان دبیرستان ارسنجانی در این ناحیه، خارج از محیط مدرسه به قتل رسیده است.
کد خبر: ۱۱۸۳۲۷۶
توضیحات رئیس آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز پیرامون قتل یک دانش آموز

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد کماندار ادامه داد: مقتول دانش‌آموز پایه دهم رشته انسانی دبیرستان ارسنجانی بوده است و قاتلین دانش‌آموزان هنرستان‌ های جوانمردی و دستغیب به همراه یک نفر از اراذل بوده‌اند.

وی گفت: این دانش‌آموز پس از امتحان و با تعطیلی مدرسه، در راه رفتن به سمت منزل بوده است که با تعدادی از دانش‌آموزان دیگر مدارس درگیر می‌شود که متاسفانه منجر به قتل وی شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز افزود: در پی این اتفاق بلافاصله مدیر دبیرستان مربوط در محل حاضر شد و مراتب را به اورژانس و پلیس اطلاع داده است‌.

کماندار خاطرنشان کرد: از آنجا که حادثه در بیرون از مدرسه رخ داده است، گزارش‌های تکمیلی باید توسط پلیس اعلام شود؛ همچنین علت درگیری هنوز مشخص نیست‌.

وی با تاکید بر اینکه مسئول حراست بازرسی و مرکز مشاوره آموزش و پرورش در جریان این موضوع قرار گرفته‌اند، اعلام کرد: یک نفر نیز مامور پیگیری موضوع از طریق کلانتری محل و پیمودن مراحل قانونی است‌.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز ضمن ابراز تاسف از این حادثه اعلام کرد: به خانواده ها توصیه می کنیم مراقبت‌های لازم را اعمال کنند تا شاهد بروز اینگونه رویدادها نباشیم‌.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها