برنامه «پیشران» شبکه چهار سیما این هفته به ارائه راهکار برای «تقویت ارزش پول ملی» می پردازد.
کد خبر: ۱۱۸۲۳۹۱
تقویت ارزش پول ملی در برنامه «پیشران»

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، پس از نوسانات شدید ارزی در چند ماه اخیر، ارزش پول ملی به شدت دچار تزلزل و تنزل شد و این کاهش ارزش ریال، موجب نگرانی مردم خصوصاً اقشار کارگر، کارمند و لایه متوسط و ضعیف جامعه شد.از آن سو با کاهش ارزش پول ملی، بسیاری از مردم برای حفظ قدرت خرید خود، ‌تلاش کردند، دارایی‌های نقدی خود را از ریال به ارز و طلا تبدیل کنند.اهمیت حفظ ارزش پول ملی آنقدر بالاست که این بار به تاکید موکد رهبری به رئیس کل بانک مرکزی رسیده و این روز‌ها کارشناسان اقتصادی به بیان نظرات خود دراین باره می‌پردازند.

به همین منظور با توجه به شرایط فعلی و اهمیت تقویت ارزش ملی، برنامه «پیشران» سه شنبه 11 دی با حضور طهماسب مظاهری، رئیس سابق بانک مرکزی و کامران ندری، عضو پژوهشکده پولی بانکی به راهکارهای تقویت ارزش پول ملی می پردازد.

ارزش داخلی و خارجی پول ملی، اهمیت تقویت ارزش پول ملی و تاثیر آن بر معیشت مردم و راهکارهای تقویت ارزش پول ملی سه محوری است که در برنامه این هفته مورد واکاوی قرار می گیرد.

برنامه «پیشران» که به تهیه کنندگی سودابه آقاجانیان حوالی ساعت ۲۱ سه شنبه ها به طور زنده پخش می شود با حضور مسئولین، اساتید و کارشناسان اقتصادی، به بررسی مسائل حوزه اقتصاد، کسب و کار، کارآفرینی و چالشهای مرتبط به آنها می پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها