فردی که به خاطر حسادت به خانواده‌ای در اصفهان در پوشش جن به خانه آنها می‌رفت و برایشان ایجاد ترس و وحشت می‌کرد، بازداشت شد.
کد خبر: ۱۱۸۱۸۰۹

سرهنگ جهانگیر کریمی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به سایت پلیس گفت: مردی با حضور در پلیس آگاهی شکایتی مطرح کرد مبنی بر این که حدود دو سال است یک جن واردخانه وی شده و با جابه‌جایی وسایل خانه باعث وحشت اعضای خانواده‌اش شده است. ماموران در تحقیقات به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد فردی میانسال با پوشش زنانه وارد خانه آنها شده و با جا‌به‌جایی وسایل باعث وحشت اعضای خانواده شده است.
وی افزود: ماموران خانه مورد نظر را زیر نظر گرفتند و فردی که در قالب جن ظاهر شده و به این خانه رفته بود را شناسایی و بازداشت کردند. تحقیقات نشان می‌داد، او از آشنایان خانواده شاکی بوده و به خاطر حسادتی که به آنها داشته، تصمیم به برهم زدن آرامش اعضای این خانواده گرفته است. این متهم با سوء‌استفاده از اعتماد شاکی و خانواده‌اش با کپی‌برداری کلیدهای خانه آنها، زمانی که اعضای خانواده از خانه خارج می‌شدند وارد آنجا شده و وسایل را جا‌به‌جا می‌کرد و آب خانه را باز می‌گذاشت‌. همین باعث شده بود زمانی که اعضای خانواده وارد خانه شده و با این صحنه رو‌به‌رو می‌شدند، دچار وحشت و ترس شده و گمان کنند که جن وارد خانه‌شان شده تا آنها را اذیت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها