کد خبر: ۱۱۸۱۰۱۶

# اتوبوس -کندرو
یک شهروند از تهران:
چرا باید یک اتوبوس تندرو در خط تهرانپارس به آزادی بعد از طی دو ایستگاه به علت خرابی، مسافران را پیاده کند؟ مگر بر اتوبوس‌ها در پایانه‌ها نظارت نمی‌شود؟

# خشکبار -دولت
محمدی از تهران:
چرا دولت بابت کاهش قیمت خشکبار هیچ اقدامی نمی‌کند؟ در حال حاضر، خشکبار که به مردم گران‌تر از قیمت صادرات آن به فروش می‌رسد.

# گوشت -قاچاق
بختیاری از شهرکرد:
قاچاق دام زنده باعث افزایش قیمت گوشت قرمز و فشار روی مردم شده است، چرا دولت نظارتی بر این قاچاق صورت نمی‌دهد و فقط به فکر واردات گوشت گرم است؟

# فریدونکنار-شکار
اسماعیل‌زاده از فریدونکنار:
تمام مزارع کشاورزی در فریدونکنار تبدیل به تله برای صید پرندگان شده است، از مسؤولان انتظامی و محیط‌زیست درخواست رسیدگی دارم.

# دولت-شعار
فرجی از تهران:
سبد حمایتی علاوه بر افراد خاصی که نیازمند بودند، به کارمندان و بازنشستگان دولتی نیز پرداخت شد و بازنشسته‌ها و کارگران قشر ضعیف تامین اجتماعی از این امتیاز محروم ماندند، بهتر است دولت این سبد را مخصوص کارکنان خود توزیع کند و دیگر شعار حمایت از همه اقشار را ندهد.

# مسکن-وام
پاینده از تهران:
وام انبوه‌سازان و بافت فرسوده با دستور دولت افزایش پیدا کرد، ولی وام مسکن اولی‌ها که خریداران اصلی مسکن هستند هیچ تغییری نکرد، به نظر می‌رسد نقش این افراد در چرخه مسکن فراموش شده است و دولت باید بداند مردم نیز قدرت خرید ندارند و وقتی حمایتی صورت نگیرد، رکود در حوزه مسکن ادامه پیدا می‌کند.

# پارک-اعتیاد
سخایی از تهران:
بیشتر پارک‌های جنوب تهران دیگر جایگاه تفریح و اوقات فراغت نیست این مکان‌ها به محل تجمع معتادان و کارتن‌خواب‌ها شده است و شهرداری اقدامی برای پاکسازی این پارک‌ها انجام نداده است.به این ترتیب نوجوانان و کودکان را خطرات بیشتری تهدید می‌کند.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها