اگر فشارخون بالا، دیابت یا سخت شدن سرخرگ داشته باشید، ممکن است به بیماری کلیوی مبتلا شوید. بنابراین باید کاری کنید که جلوی وقوع و توسعه این بیماری گرفته شود.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۸۶

به گزارش خبرآنلاین برخی از این شویندهها عبارتند از:

خوردن برگ سبزی حاوی ویتامین C، K و فیبر ضمن اینکه فشارخون را پایین آورده، قند خود را نیز متعادل میکند. برگ ترب و خُرفه میتواند کارساز باشد و کلیه را تصفیه کند.

آب زغالاخته میتواند دوای طبیعی خوبی برای کلیهها باشد. ضمن اینکه عفونت ادراری را در بدن میکشد. سنگ کلیه از نوع اگزالات را از بین میبرد و البته بهتر است این میوه را بدون افزودنی و بهصورت خالص مصرف کنید.

زردچوبه به دلیل داشتن کورکومین ضدالتهاب بوده و برای کلیه و نابودی سنگهای کلیه مفید است. آن را به غذای روزانه خود بیفزایید.

سیب پر از فیبر است و سم را جذب میکند. التهاب را کم میکند و برای دستگاه گوارش خوب است. برخی مردم میگویند روزی یک سیب بخور و دکتر نرو!

سیر را در رژیم غذایی خود وارد کنید تا سموم و التهاب را در بدن مدیریت کند. سیر با داشتن آلیسین ، خاصیت آنتیاکسیدانی قوی دارد.

برگهای گل قاصدک (در طب سنتی به آن طرخشقون میگویند) حاوی فلانوئید بوده و کلیهها را پاک میکند. بهصورت دمنوش بخورید تا فشارخون را نیز پایین بیاورد. (ضد استرس هم است.)

روغنزیتون مزایای زیادی دارد اما برای کلیهها نیز مفید تشخیص دادهشده است. ضمن کاهش کلسترول، درد سنگ کلیه را کم کرده و ضدالتهاب است.

آبلیموی طبیعی نهتنها کلیهها را تمیز میکند، بلکه ایجاد سنگ را نیز در کلیه متوقف میکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها