فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: اخبار منتشره توسط برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه فرمانده انتظامی چابهار در این عملیات تروریستی به شهادت رسیده، کذب است و اصلا خودروی انتحاری نتوانسته به داخل مقر فرماندهی انتظامی چابهار وارد شود.
کد خبر: ۱۱۷۹۰۸۴
تکذیب شهادت فرمانده انتظامی چابهار/ خودروی انتحاری نتوانسته به مقر فرماندهی وارد شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان ، سردار سرتیپ پاسدارمحمد پاکپور با حضور در محل عملیات تروریستی چابهار گفت: یک خودروی انتحاری که با بمب و مواد منفجره تجهیز شده بود، صبح امروز به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در چابهار حمله کرده است.

وی افزود: در جریان این حمله، متاسفانه تعدادی از هموطنان‌مان شهید و زخمی شده‌اند. این عملیات تروریستی یک عملیات کور بوده و هیچ حاصلی برای تروریست‌ها نداشته است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه بنده و فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در محل عملیات تروریستی حضور داریم، تاکید کرد: متاسفانه در این عملیات چند نفر از نگهبانان مقابل درب ورودی ستاد فرماندهی شهید و زخمی شده‌اند.

سردار پاکپور با بیان اینکه شهر در امنیت کامل است، اظهار داشت: نیرو‌های سپاه در محل حضور دارند و هوشیار هستند.

وی درا دامه اظهار داشت: اخبار منتشره توسط برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه فرمانده انتظامی چابهار در این عملیات تروریستی به شهادت رسیده، کذب است و اصلا خودروی انتحاری نتوانسته به داخل مقر فرماندهی انتظامی چابهار وارد شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها