«حس سوم» و «دردسرهای عظیم» در آی‌فیلم 2

شبکه آی‌فیلم مجموعه پلیسی «حس سوم» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده و ««دردسرهای عظیم۱» را از سه‌شنبه ۲۹ آذر در جدول پخش کانال آی‌فیلم۲ قرار داده است.
کد خبر: ۱۱۷۷۵۵۲

به گزارش روابط عمومی شبکه آیفیلم، سریال پلیسی «حس سوم» برای اولین بار برای مخاطبان فارسیزبان آیفیلم در کشورهایی همچون افغانستان و تاجیکستان پخش میشود.

بازیگرانی چون حبیب دهقاننسب، مهدی فخیمزاده، نسرین مقانلو، لیلا برخورداری، سیروس ابراهیمزاده، انوشیروان فاطمی، شمسی فضلاللهی، محسن قاضیمرادی، پرویز بزرگی، بهروز قادری و... در این مجموعه نقشآفرینی کردهاند. داستان آن درباره ایرج است که به وصول چکهای برگشتی مشغول است. او در حین انجام یکی از کارهایش به همراه همسرش سیما در حادثهای آسیب میبیند که این حادثه باعث دگرگونی در زندگیشان میشود، طوری که...

مجموعه تلویزیونی «حس سوم» از سهشنبه هر روز ساعت ۱۷ بهوقت تهران (۱۸بهوقت کابل) روانه آنتن آیفیلم۲ میشود. بازپخش آن نیز در ساعتهای ۱، ۷ و ۱۳ روز بعد خواهد بود.

براساس این گزارش، «دردسرهای عظیم۱» به کارگردانی برزو نیکنژاد نیز در ۲۶ قسمت از سهشنبه ۲۹ آذر روی آنتن میرود.

سریال «دردسرهای عظیم۱» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست و علیرضا کاظمیپور و سعید جلالی نگارش آن را به عهده داشتند.

این مجموعه تلویزیونی درباره پسر جوانی به نام لطیف است که رؤیای بازیگری را در سر میپروراند، ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی میشود که او را دچار دردسرهای فراوانی کرده و مسیر زندگیاش را دگرگون میکند.

مهدی هاشمی، جواد عزتی، مهران رجبی، امیرغفارمنش، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمدمهدی مطلبی، پرستو گلستانی، مریم سعادت، الناز حبیبی، زهره فکورصبور، شهین تسلیمی و صفا آقاجانی در «دردسرهای عظیم ۱» به ایفای نقش پرداختهاند.

این مجموعه هر روز ساعت ۱۸ بهوقت تهران (۱۹بهوقت کابل) روی آنتن میرود و در ساعتهای12نیمه شب و ۶صبح و ۱۲ظهر روز بعد بازپخش میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها