مرحله دوم بسته حمایتی دولت پس از شارژ کارت یارانه اقشار کم درآمد بهزیستی و کمیته امداد از ۲۱ آبان با واریز جبرانی حقوق به حساب کارکنان و بازنشستگان دولت آغاز شد و خانوارها برای پی بردن از این‌که مشمول دریافت می‌شوند یا نه می‌توانند کد ملی خود را به شماره ۵۰۰۰۴۹۹ پیامک کنند.
کد خبر: ۱۱۷۷۳۳۷

به گزارش میزان، ارائه بسته حمایت غذایی از گروههای کم درآمد جامعه از ابتدای آبان مطرح شده و براساس آن سازمان برنامه و بودجه میتواند در جهت حمایت از اقشار کم درآمد، بستههای حمایتی برای گروههای تحت پوشش، کارمندان و بازنشستگان با حقوق کمتر از سه میلیون تومان اقدام کند که در این میان طی هفته گذشته کارت اقشار کمدرآمد برای دریافت سبد حمایتی شارژ شد و این افراد میتوانند با مراجعه به فروشگاههای زنجیرهای اقدام به دریافت کالا کنند.

در این باره امیر خسرو فخریان، رئیس اتحادیه کشوری فروشگاههای زنجیرهای با بیان اینکه از ۱۹ آبان کارتهای اعتباری شارژ شد، گفت: بر این اساس سهمیلیون سرپرست خانوار تحت پوشش میتوانند از این کارتهای شارژ شده استفاده کنند.

وی با بیان اینکه کارتها بر اساس تعداد اعضای خانوار شارژ میشود تاکید کرد: خانوار یک نفره صد هزار تومان، دو نفره ۱۵۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰۰هزار تومان، چهارنفره ۲۵۰هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳۰۰هزار تومان شارژ میشود.

نبود سامانه پیامکی برای دریافت بسته حمایتی دولت

معاون امور بینالملل و حقوقی پلیس فتای ناجا، گفت: هیچ سامانه پیامکی برای دریافت بسته حمایتی دولت وجود ندارد و اگر شهروندان شماره حساب یا رمز خود را در اختیار سامانههای پیامکی قرار دادهاند نسبت به تغییر رمز خود اقدام کنند.

به گزارش جامجم، سرهنگ حسین رمضانی گفت: هموطنان درباره دریافت بسته حمایتی دقت لازم را داشته باشند چرا که احتمال دارد مجرمان از فضای بهوجود آمده سوءاستفاده کنند و بخواهند با ترفندهای مختلف اطلاعات حریم خصوصی بانکی را به سرقت ببرند.

هیچگونه ثبتنامی برای دریافت بسته حمایتی از طریق سرویسهای پیامکی مجاز نبوده و اصلا هیچ سامانه پیامکی برای دریافت بسته حمایتی دولت وجود ندارد. اگرشهروندان شماره حساب یا رمز خود را در اختیار سامانههایی قرار دادهاند لازم است هرچه سریعتر به بانکهای عامل خود مراجعه کرده و نسبت به تغییر رمز اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها