کد خبر: ۱۱۷۷۳۰۸

# هزینه ــ درمان

ناظمزاده از تهران:

طبق فرمایشات وزیر محترم بهداشت پیشگیری بهتر از درمان است، ولی هزینه دارو و واکسن آنفلوآنزا در داروخانهها بسیار گزاف است. مگر یک خانواده در ماه چقدر میتواند از درآمد خود را صرف هزینه بهداشت و درمان کند؟

# اتوبوس ــ تاخیر

ارزنده از تهران:

در روزهای بارانی اتوبوسهای تندرو خطوط رسالت - تهرانپارس بسیار باتاخیر حرکت میکنند و این امر باعث ازدحام مسافران در ایستگاهها میشود.

# ایمنی ــ مدرسه

غفوری از کرمانشاه:

چرا قبل از شروع سال تحصیلی، مدارس از سوی آتشنشانی و سازمانهای ذیربط جهت ایجاد امنیت، بررسی و ایمن نمیشود؟ با رسیدن فصل سرد و تجربه حوادث ناگوار این کار ضروری است.

# دلال ــ کشاورز

شعبانزاده از تنکابن:

دلالان با یورش به باغهای مرکبات شمال کشور و خرید ارزان مرکبات و توزیع آن به قیمت چندبرابر در بازار، ضرر هنگفتی را به کشاورزان وارد کردهاند و متاسفانه دولت مثل همیشه هیچ حمایتی از کشاورزان نمیکند.

# بهداشت ـــ فروشگاه

کلیایی از تهران:

عرضه و فروش ترشیهای غیربهداشتی در سوپرمارکتها بدون نظارت مسؤولان بهداشت کشور در حال انجام است و امیدوارم به این تخلفات رسیدگی شود.

# قبض ــ مدرسه

محمدی از تهران:

مسؤولان مدرسه حضرت معصومه(س) در میدان غیاثی از والدین دانشآموزان درخواست پرداخت قبوض آب، برق و ... را کردهاند! آیا این کار قانونی است؟

جوابیه

در پی درج پیامی در 15 آبان 1397 با عنوان «قلک مخابرات» مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: با توجه به اینکه مشترک محترم (خانم یا آقای دماوندی) اطلاعات کامل از قبیل آدرس دقیق یا تلفن خود را اعلام نکرده است امکان بررسی میسر نیست. لذا از مشترک درخواست میشود جهت رفع مشکل به مخابرات مربوطه مراجعه یا با شماره 2021 واحد ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران تماس حاصل نماید.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها