کد خبر: ۱۱۷۶۳۵۵

# برچسب - مزاحم

حضرتی از تهران:

کماکان شاهد چسباندن برچسبهای تبلیغاتی به در منازل هستیم. با اینکه چنین کاری منع قانونی دارد، ولی هیچ سازمانی از مردم در قبال این تخلفات حمایت نمیکند.

# وام - مسکن

داوودی از تهران:

افزایش قیمت مسکن ادامه دارد و ناکارآمدی دولت در این حوزه به این گرانیها کمک کرده است، با این وضعیت و گرانی و با وام اندکی که به خرید مسکن تعلق میگیرد، تکلیف مردم چیست؟

# جاده - بیجار

ارزنده از بیجار:

حوزه استحفاظی جاده همدان به بیجار فاقد ابتداییترین امکانات است، حتی این جاده فاقد خطکشی، روشنایی و... است و رسیدگی نکردن مسؤولان راه در بخش شهرستان بیجار علت اصلی هرگونه تصادف است.

# بیمارستان - طرح

تابش از تهران:

بیمارستان زنان و زایمان مهدیه تهران با توجه به داشتن بیماران اورژانسی در محدوده طرح زوج و فرد راهنمایی و رانندگی است. از شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی درخواست میشود تدابیری بابت ورود آزادانه مراجعان به این بیمارستان اتخاذ کنند.

# پیامک - اجباری

کرد از تهران:

با وجود قطع پیامک بانک تجارت، این بانک بدون توجه به درخواست اینجانب، دوباره مبلغ دههزار تومان از حساب بنده کسر کرده است. چرا؟

# بسته - بیخبری

شهروندی از بروجن:

دولت هنوز درباره مشمولان بسته حمایتی اطلاعرسانی دقیقی نکرده است و کسانی که شامل این طرح میشوند از وضعیت خود بیخبر هستند.

# باران - غافلگیری

گوهردوست از تهران:

هنگام بارش باران در تهران بیشتر میادین وخیابانها دچار آبگرفتگی و این شرایط باعث کندی تردد و افزایش ترافیک در سطح شهر میشود. چرا شهرداری قبل از بارش باران اقدامی انجام نمیدهد؟

# کرایه - بارانی

سعیدی از تهران:

در روزهای بارانی نرخ کرایه تاکسیها گرانتر میشود و هیچ نظارتی از سوی تاکسیرانی بر نرخ کرایهها در این مواقع وجود ندارد.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها