در‌گیری دو معتاد بر سر مصرف هروئین، قتل یکی از آنها را سر بساط موادمخدر رقم زد.
کد خبر: ۱۱۷۵۹۵۶

به گزارش جامجم، در این پرونده مرد 57 سالهای که در خانه پدریاش در خیابان ری زندگی میکرد، شامگاه سوم آبان امسال به قتل رسید. با دستور بازپرس مرادی، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، تحقیقات پلیسی آغاز شد. تحقیقات نشان میداد 16 ساعت از مرگش گذشته و برادرش جسد را یافته است.

در جریان تحقیقات مشخص شد که مرد 58 سالهای به نام مصطفی که معتاد بوده به خانه مقتول رفت و آمد داشته که آخرین بار با او دیده شده است. بنابراین دوست مقتول تحت تعقیب قرار گرفت و شامگاه شنبه نوزدهم آبان امسال در بوستان کوثر خیابان ری بازداشت شد و روز بعد برای تحقیقات به شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس جنایی گفت: آن شب با هم هروئین مصرف کردیم. او مقدار بیشتری برای مصرف خواست که نگذاشتم و بعد از دعوا، او را خفه و با سرقت گوشیاش فرار کردم.

متهم پس از بازجویی با قرار قانونی تحویل پلیس آگاهی تهران شد.

کولر روشن کردم جسد متعفن نشود

مصطفی به خاطر خماری به خود میپیچید و بسختی میتوانست روی پاهایش بایستد. سالها دستفروش بود و ظروف بلوری میفروخت، اما اعتیادش به هروئین ، حشیش و تریاک باعث شد که چهارسال پیش زنش طلاق بگیرد و با دو پسرش او را ترک کنند. او در گفتوگو با جامجم جزئیات این جنایت را فاش کرد.

از آشناییات با مقتول بگو؟

دوست برادرم بود. سه ماه پیش او را در بوستان محله دیدم و هرازگاهی برای مصرف هروئین نزدش میرفتم.

از شب جنایت بگو؟

آن شب میخواستم بروم قهوهخانه غذا بخورم که او را مقابل در خانهاش دیدم.از خانه خواهرش بازگشته بود مرا به خانه دعوت کرد. با هم غذا خوردیم.
30 هزارتومان داشت و من هم 15 هزارتومان به او دادم تا مواد بخرد. بعد از خرید هروئین، کمی کشیدیم. مقداری از هروئین مانده بود که میخواست آن را بکشد که گفتم تا فردا صبر کن، اما قبول نکرد. سر این موضوع دعوا کردیم و خفهاش کردم. با سرقت گوشیاش فرار کردم. کولر را روشن کردم تا جسد متعفن نشود. گوشی را 50 هزارتومان به فردی فروختم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها