درهای ورزشگاه آزادی، ساعت 10 صبح باز شد.
کد خبر: ۱۱۷۵۷۷۸

با آنکه گفته شده بود کسانی که بلیتها را پیش خرید نکردهاند به ورزشگاه آزادی نیایند، باز هم شاهد بازار سیاه و حضور دلالان بلیت بودیم که تعدادی از آنها توسط پلیس بازداشت شدند. نکته تاسفبار این بود که تعداد قابل توجهی از هواداران پرسپولیس از شهرستانها آمده بودند که بیشترشان هم بلیت نداشتند.

ظرفیت پارکینگهای در غربی ورزشگاه آزادی خیلی زود تکمیل شد و بسیاری از هواداران با خودروهای خود بیرون ورزشگاه سرگردان بودند. این حکایت عادی همه روزهای شلوغ ورزشگاه آزادی است.

حضور پلیسهای اسبسوار در ورزشگاه باعث شده بود و هواداران نسبت به این موضوع واکنش مثبتی نشان دهند و با آنها عکس سلفی بگیرند.

اسکوربوردی بیرون ورزشگاه نصب شده بود تا هواداران جامانده بتوانند بازی را در این قسمت تماشا کنند.

پیراهن تیم پرسپولیس در اقدامی از سوی اسپانسر این باشگاه به مبلغ 500 هزار تومان به فروش میرسید که هواداران نسبت به قیمت بالای پیراهن واکنش نشان دادند.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس وعده داده بود در صورت قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، سبیل خواهد گذاشت که عده قابل توجهی از هواداران بهخاطر همین موضوع با سبیلهای مصنوعی وارد ورزشگاه شدند!

بانوان خبرنگاری که آیدی کارت حضور در این دیدار برایشان صادر شده بود، توانستند از در ورودی آزادی وارد شوند. تعدادی هم زجر زیادی کشیدند و زمان زیادی را از دست دادند تا وارد ورزشگاه شوند.

برای بلیتفروشی سه مرحله بازرسی وجود داشت و بلیتها حتما باید با شماره ملی دارنده بلیت مطابقت میکرد.

مانند بازی رفت که جای نامناسبی به ما دادند، جایگاه هواداران کاشیما آنتلرز در طبقه دوم ورزشگاه بود.

با توجه به اینکه این بازی زیر نظر مستقیم ماموران AFC برگزار میشد، دیروز شاهد حضور هیچ فرد غیرمسؤولی کنار زمین نبودیم و این امر، فوتبالدوستان ایرانی را شگفتزده
کرد.

مأموران چک و خنثی با سگهای بمبیاب، جایگاه VVIP را برای حضور رئیس فیفا کنترل کردند. جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا مهمترین تماشاگر دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیمهای پرسپولیس و کاشیما آنتلرز بود و همه بهدنبال این بودند که در زمان حضور او در ورزشگاه آزادی کوچکترین مشکلی بهوجود نیاید.

در حالی که در مسابقات معتبر و مهم بینالمللی، تماشاگران تنها 10 دقیقه پیش از بازی اقدام به استقرار روی صندلیها میکنند، در بازی دیروز 210 دقیقه مانده به آغاز بازی ظرفیت ورزشگاه پر شد و این هم به این دلیل بود که صاحب هر صندلی در جایگاههای مختلف، روی بلیتها مشخص نیست. بازی دیروز راس ساعت 18 و 30 دقیقه آغاز شد ولی ساعت 15 تمام ظرفیت ورزشگاه آزادی پر شد.

آخرین بخشی که در ورزشگاه آزادی پر شد مربوط به بانوان ایرانی بود که ابتدا به هتل المپیک، سپس به پیست دوچرخهسواری و در نهایت به ورزشگاه آزادی رفتند. تعداد این تماشاگران خاص 300نفر بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها