حالا درست است چند روزی بیشتر از 13 آبان نگذشته، اما راستش را بخواهید آنقدر معروف و شهره عام و خاص هست که کسی تا به حال آن را نشنیده باشد.
کد خبر: ۱۱۷۵۷۲۷

بله بله همین سرود «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو» را میگوییم.

خب التفات دارید که خواننده این عبارات جناب اسفندیارخان قرهباغی هستند.

حالا چرا سراغ اسفندیارخان رفتهایم هم برای خودش حکایت جالبی است.

توی روزهای اخیر و هفته گذشته پیامی دارد در گروههای تلگرامی و شبکههای مجازی دست بهدست میشود کهای جماعت چه نشستهاید که خواننده «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو» خودش رفته و در ینگه دنیا و خاک آمریکا ساکن شده.

حالا البته بین خودمان بماند که این قضیه ساکن شدن هنرمندان و سلبریتیها در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی نفسا چیز بدی نیست و لزوما ما هم نگاه منفی نداریم، اما در این مورد خاص ظاهرا خبر آنچنان که اصحاب فوروارد در شبکههای اجتماعی بر طبل آن میکوبیدند صحت ندارد و اسفندیارخان مثل همه مواقعی که زنگ میزنیم بهشان و از تبریز جواب ما را میدهند، هنوز ساکن تبریز هستند و خبری از رفتن و اقامتشان به ینگهدنیا نیست. این حرفها.

حالا جالب است بدانید که استاد اسفندیار نه فقط راهی دیار غرب نشده بلکه گویا در همین روزها در تهران هم اجرا خواهد شد.

اسفندیارخان قرار است در همین هفتههای آینده در قالب «اپرای برانگیخته» و در کنار سالار عقیلی، روزبه بمانی و روزبه نعمتاللهی دیماه امسال در تالار بزرگ وزارت کشور روی صحنه برود و روایتی از هفتشهر عشق جناب عطار را این بار در قلب پایتخت اجرا کنند.

اگر طالب جزئیات این اپرا هستید باید خدمتتان عرض کنیم که هنوز اطلاعات دقیقتری از آن بیرون نیامده اما بر حسب همین بحثهای جسته و گریخته که شاید به گوش شما هم رسیده باشد علاوه بر جناب قرهباغی، هنرمندان پیشکسوت و باسابقهای مانند ودود موذن و عباس عابدینزاده از سولیستهای اُپرای «برانگیخته» هم در بخشهایی از این اپرا به هنرنمایی خواهند پرداخت.

ببینید یک شایعه و تکذیبش خبر ما را توی این ستون از کجا به کجا رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها