اعتراف مرد 41 ساله به قتــل 100 بیمـــــــــار

پرستار مرگ

پرستار آلمانی که متهم به قتل بیماران است در جلسه دادگاه اتهام کشتن صد بیمار را قبول کرد تا یکی از مخوف‌ترین قاتلان سریالی جهان لقب بگیرد.
کد خبر: ۱۱۷۴۲۱۰

پرستار 41 ساله به نام نیلز هوگل در دادگاه متهم شده جنایتهای خود را در بین سالهای 2000 تا 2005 انجام داده است.

او به بیمارانی که در بخش مراقبتهای ویژه بستری بودند، مقدار بالایی از داروهای مختلف تزریق میکرد تا آنها به مرحله ایست قلبی برسند. بعد هم با عملیات احیا آنها را نجات دهد و بین همکارانش به عنوان قهرمان شناخته شود. صد بیمار قربانی قهرمانبازی این پرستار شدند و قلبشان از تپیدن ایستاد.

به گزارش روزنامه دیتسایت آلمان، هوگل در جلسه دادگاه اعتراف کرد که بیماران را به صورت عمدی کشته و همه اتهامات کیفرخواست را قبول دارد. جلسات محاکمه او در دادگاه ایالتی شهر اولدنبورگ برگزار میشود.

هوگل جنایتهای خود را در دو بیمارستان در شمال آلمان انجام میداد.

او بین سالهای 1999 تا 2002 در کلینیک اولدنبورگ کار میکرد. در آن زمان پلیس تحقیقات خود را درباره 20 بیمار که دچار ایست قلبی شده بودند آغاز کرد. همزمان با شروع تحقیقات، هوگل محل کارش را تغییر داد. او از سال 2003 تا 2005 در بیمارستانی دیگر مشغول به کار شد. همزمان با شروع به کار هوگل در این بیمارستان آمار مرگ و میر در بخش مراقبتهای ویژه این بیمارستان افزایش پیدا کرد و همه بیماران بر اثر ایست قلبی جان خود را از دست میدادند.

راز جنایتهای سریالی هوگل با تیزهوشی یکی از همکارانش فاش شد. این پرستار، هوگل را در حال تزریق داروی گلیریتمال به یک بیمار مشاهده کرد.

این دارو برای بیماران قلبی خطرناک است و ضربان قلب آنها را بالا میبرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها