معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری‌ رشت گفت:‌ آتش سوزی گسترده یک انبار حاوی لوازم بهداشتی و آرایشی در حومه رشت با تلاش ۴۰ آتش‌نشان مهار شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۶۶۱
آتش‌سوزی گسترده در انبار لوازم بهداشتی در حومه رشت مهار شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم،شهرام مومنی اظهار داشت: یک انبار حاوی لوازم بهداشتی و آرایشی عصر دیروز سه‌شنبه 8 آبان در حومه شهر رشت واقع در مسیر جاده جیرده به رشت طعمه حریق شد و تمام محتویات آن در آتش سوخت.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت اعلام کرد : بلافاصله پس از اطلاع از آتش‌سوزی واقع شده در حومه شهر رشت نیروهای عملیات سازمان آتش‌نشانی شهر رشت با حدود 40 آتش‌نشان و 11 خودرو برای مهار حریق به محل حادثه اعزام شدند.

مؤمنی حجم آتش و حریق واقع شده در انبار لوازم آرایشی را بسیار گسترده خواند و افزود:‌ نیروهای سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت پس از رسیدن به محل حادثه سریعاً برای اطفای حریق اقدام کردند و سرانجام در یک عملیات نفس‌گیر موفق به خاموش کردن آن شدند.

وی با بیان اینکه فرآیند خاموش کردن حریق در این انبار لوازم آرایشی و بهداشتی حدود 2 ساعت به طول انجامید ابراز داشت:‌ با توجه به نوع اجناس و کالاهایی که در داخل انبار وجود داشت عملیات کنترل و سپس اطفای کامل حریق با مشقت بسیار زیاد سرانجام به اتمام رسید.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت تصریح کرد:‌ به علت حجم زیاد آتش و انفجار مواد داخل انبار هر لحظه احتمال گسترش آن به مغازه‌های مجاور بیشتر می‌شد اما با اقدام سریع نیروهای آتش‌نشان و اطفاء حریق از این موضوع جلوگیری شد.

مؤمنی در مورد خسارت‌ها و مصدومان احتمالی آتش‌سوزی در انبار لوازم آرایشی و بهداشتی حومه شهر رشت نیز عنوان کرد:‌ این حادثه مصدوم بر جای نگذاشت اما در مورد حجم خسارات وارده و علت وقوع این حریق باید منتظر اتمام بررسی‌های کارشناسان باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها