16 زن با ضربه‌های یک موتور سوار مجروح شدند

حمله درفشی به زنان

مرد موتورسوار که شبانه با تعقیب زنان و دختران در محله‌های شرق پایتخت، با درفش آنها را با انگیزه‌ای نامعلوم زخمی کرده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۷۲۵۵۴

به گزارش جامجم، تحقیقات پلیس برای دستگیری موتورسوار ناشناس از شامگاه دوشنبه و به دنبال طرح شکایتهای مشابه از مرد موتورسوار در دستور کار پلیس امنیت تهران قرار گرفت. یکی از شاکیان به ماموران گفت: شامگاه دوشنبه به خانه بازمیگشتم. در حوالی میدان شهدا موتورسواری از
پشت سر به من نزدیک شد. گمان کردم سارق است. ناگهان با درفشی به پشت بدنم زد. زخمی شده و کف خیابان افتادم و کیفم به کناری پرت شد. مرد موتورسوار کلاه کاسکت داشت و نتوانستم چهرهاش را ببینم. در ادامه مشخص شد، متهم در محلههای شهدا، سلیمانیه، پیروزی و میدان خراسان و مولوی به زنان حمله کرده و پس از مجروح کردن زنان از محل متواری شده است. تحقیقات پلیسی نشان داد، زنان مجروح بین 17تا 41 سال دارند. تحقیقات نشان میداد این زنان در محلهای کمتردد هدف این حمله قرارگرفتهاند و از ناحیه پشت بدن زخمی شدهاند. ماموران، از افراد زخمی تحقیق کردند که معلوم شد آنها از سوی مرد موتورسواری که کلاه کاسکت به سر داشته هدف حمله قرار گرفته و زخمی شدهاند. تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم فراری و رازگشایی از انگیزه او در ارتباط با حمله شبانهاش به خانمها در پایتخت در حالی ادامه دارد که شواهد موجود در این پرونده نشان میدهد 16 زن از سوی متهم هدف حمله قرار گرفتهاند. پرونده حمله شبانه به زنان به پلیس امنیت تهران ارسال شده و پلیس تحقیقات برای دستگیری او را آغاز کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها