منچستر -یووه، حساس‌ترین بازی هفته سوم لیگ قهرمانان

بازگشت کریس به اولدترافورد

آلگری بعد از پایان بازی مقابل جنوا به این مساله اشاره کرد که بازیکنان یووه داخل زمین بازی می‌کردند، اما تمام فکر و ذهن‌شان معطوف به بازی سه‌شنبه مقابل منچستر یونایتد بود. با این اوصاف هم توقف در خانه با نتیجه یک بر یک چندان موضوع دور از انتظاری نبود. بیانکونری که همچون چند سال گذشته در بهترین فرم خود قرار دارد، امشب در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف منچستری می‌رود که طی چند هفته اخیر روند ثابتی نداشته است.
کد خبر: ۱۱۷۲۳۱۹

یکی از نکات بازی امشب، تقابلهایی است که میتواند جذابیت و زیبایی این بازی را بیشتر کند. رونالدو که شش فصل برای شیاطین سرخ بازی کرد و آخرین قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2008 با نقش پررنگ او بهدست آمد، بعد از سالها دوباره به تئاتر رویاها بازمیگردد. در طرف مقابل، ژوزه مورینیو نیز که در رئال مربی رونالدو بود و در روزهای آخر حضور در سانتیاگو برنابئو با ستاره پرتغالی به مشکل خورده بود، امشب بار دیگر مقابل شاگرد سابقش قرار میگیرد.

از سوی دیگر، پل پوگبا نیز که سال 2016 از یووه به منچستر آمد و رکورد انتقال گرانقیمت را در همان سال شکست، حالا در حالی مقابل تیم سابقش قرار میگیرد که طی چند وقت اخیر زمزمههای زیادی مبنی بر رفتن او از منچستر به گوش میرسد.

شیاطین سرخ در 22 بازی قبلی خود در مسابقات اروپایی فقط سهبار شکست خورده و 14 بازی را
با پیروزی پشت سر گذاشتهاند. در طرف مقابل، یووه نیز آمار خوبی مقابل تیمهای انگلیسی در مسابقات اروپایی دارد و در 8 بازی قبلی خود چهار پیروزی و چهار تساوی به ثبت رسانده است.

آلگری برای نتیجه گرفتن در بازی امشب، مهرههای خوبی در اختیار دارد. علاوه بر رونالدو، او حساب ویژهای هم روی دیبالا باز کرده که با هت تریک مقابل یانگ بویز در هفته دوم لیگ قهرمانان، در حال حاضر بهترین گلزن این تیم است.

آقای خاص هم برای این بازی بیش از همه چشم امیدش به آنتونی مارسیال است. او با زدن دو گل در بازی این هفته مقابل چلسی بخوبی نشان داد که میتواند عصای دست مورینیو در روزهای سخت باشد.

برنامه هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا

سهشنبه یکم آبان

گروه E :

آ ا ک آتن - بایرن مونیخ (20:25)

آژاکس-بنفیکا (22:30)

گروه F :

هافن هایم - لیون (22:30 )

شاختار - منچسترسیتی (22:30 )

گروه G :

آاس رم - زسکامسکو (22:30 )

رئالمادرید - ویکتوریا پلژن (22:30 )

گروه H :

یانگ بویز -والنسیا (20:25 )

منچستریونایتد- یوونتوس (22:30)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها