نمایندگی فروش در واقع به یک شرکت تجاری یا شخص حقیقی گفته می شود که اقدام به خرید کالا یا خدمات به صورت عمده از تولید کننده بزرگی می کند و هدف اصلی آنها، فروش محصول یا ارائه سرویس، به جای مصرف و یا استفاده از آن است.
کد خبر: ۱۱۷۲۰۶۰
مرکز خدمات و پشتیبانی ماشین های اداری اچ پی

آنچه مهم است اینکه شرکت یا کسی که نمایندگی را بر عهده می گیرد باید از ویژگیهایی برخوردار باشد تا به کیفیت کار لطمه ای وارد نشود. برای مثال ارائه خدمات پس از فروش، ارائه بهترین محصولات و ...

نمایندگی اچ پی به عنوان نمایندگی یکی از بزرگترین برندهای ماشین های اداری موظف است بهترن خدمات را به مشتریان و کاربران خود ارائه دهد.

نمایندگی اچ پی در کنار فروش محصولات و ماشین های اداری اچ پی، ارائه کننه خدماتی چون تعمیر پرینترهای اچ پی، اسکنرهای اچ پی و ... است. نمایندگی اچ پی موظف است این خدمات را با توجه به استانداردهای مشخص شده از سوی شرکت اچ پی به کاربران و مشتریان خود ارائه کند.

شما میتوانید به محض مواجه با خرابی در پرینترهای اچ پی خود با نمایندگی اچ پی و بخش تعمیرات پرینترهای اچ پی تماس حاصل کرده تا همکاران ما در بخش تعمیر پرینترهای اچ پی شما را راهنمایی کنند.

به محض تماس با مرکز خدمات و پشتیبانی ماشین های اداری hp کارشناسان ما با سوالات متعدد از شما به مشکل دستگاه پی خواهند برد و اگر مشکل پرینتر اچ پی شما مشکل نرم افزاری داشته باشد تلفنی آن را برطرف خواهند کرد ولی اگر مشکل به کاتریج اچ پی و تعویض تونر در پرینترهای اچ پی یا مشکل سخت افزاری دیگر برگردد باید پرینتر شما به مرکز انتقال پیدا کند.



متاسفانه بسیاری از دارندگان پرینترهای اچ پی برای تعویض کاتریج یا شارژ دوباره آن به مراکز غیر تخصصی مراجعه میکنند که این امر به پرینتر آنها آسیب جدی وارد میکند. در صورتی که سرویس و تعمیر پرینترهای اچ پی نیاز به تخصص دارد. بسیار از تعمیرات پرینترهای اچ پی جزو خدمات و پشتیبانی اچ پی محسوب می شود که خود به اواع مختلفی تقسیم می شود.

انواع مختلف پشتیبانی پس از فروش ممکن است از موارد زیر باشد:
پشتیبانی فنی: نرم افزاری در مورد انواع پرینترهای اچ پی، اسکنرهای اچ پی و...
پشتیبانی مشتری: شامل خدماتی است که به مشتری داده میشود در رابطه با انواع سوالاتی که ممکن است برای دارندگان محصولات اچ پی پیش بیاید.

پرینترهای اچ پی و دردسرهای پیدا کردن نمایندگی پرینترهای اچ پی در تهران

خدمات تعمیر و نگهداری از پرینترهای اچ پی امری است که حتما باید توسط نمایندگی رسمی این برند محبوب صورت بگیرد. زیرا پرینترهای اچ پی همانند هر دستگاه الکترونیکی دیگر باید توسط متخصصین این رشته تعمیر و نگهداری شوند.

اینکه شما یک پرینتر اچ پی را برای کارهای چاپی خود انتخاب کرده اید، چه پرینتر جوهر افشان اچ پی و چه پرینتر لیزری اچ پی بدان معناست که شما درامور چاپی خود به کیفیت اهمیت زیادی میدهید.

نمایندگی پرینترهای اچ پی در تهران کاملا از شرایط کسب و کار شرکت شما آگاه است، و مجموعه ای از خدمات را فراهم می کند که می توانید به طور مرتب سفارش دهید. نمایندگی پرینترهای اچ پی با اشراف به تمامی مشکلاتی که ممکن است برای پرینترهای اچ پی رخ دهد و زیر نظر شرکت اچ پی کلیه خدمات مرتبط با ماشین های اداری اچ پی را ارائه می کند.

تعمیرات چیست و شامل چه بخش هایی می شود؟

این تعریف غلط در مورد تعمیرات همیشه وجود داشته است که تعمیرات و نگهداری محصولا به خصوص ماشین های اداری اچ پی فقط باید زمانی اتفاق بیافتد که یک شرایط بحرانی حاکم باشد و دستگاه دیگر کار نکند. اما باید خاطر نشان کرد که تعمیرات و نگهداری یک هنر است و آن باعث میشود تا پیش از وقوع خرابی و در هنگام خرابی راهکارهای متعددی را انتخاب کنیم.

تعمیرات در تمامی حوزه ها به خصوص تعمیرات پرینترهای اچ پی، تعمیرات اسکنرهای اچ پی و... به چند دسته تقسیم میشود، عملیاتی از قبیل :
1- بازدید مرتب تجهیزات
2- رفع عیوب و نواقص احتمالی و جلوگیری از وقوع آسیب های بزرگ
3- تعمیرات دوره ای در فواصل معین
و در کل تمامی اموری که باعث حفظ وضع صحیح کار دستگاه و اجزای آن شود.

قوانین حاکم بر نگهداری و تعمیرات ماشین های اداری اچ پی

این نکته بسیاراهمیت دارد که ماشین های اداری اچ پی به صورت دوره ای سرویس شوند تا ایرادات احتمالی آنها برطرف شود. در واقع مانند فردی که در یک مجموعه بزرگ مسئول برنامه ریزی کل مجموعه است و از همین طریق کل مجموعه به مواردی که باید انجام دهند اشراف کامل دارند این مثال بارزیست که شما کاربران ماشین های اداری اچ پی میتوانید در یک نگاه ساده متوجه شوید که نگهداری و تعمیر دستگاه ها و تجهیزات از خود آنها مهمتر و ارزنده تر است و اعمال آن در سیستم ضروری و اجتناب ناپذیر است و حاصل آن فعالیت مداوم دستگاه ها و سرویس دهی آنها به سیستم هست.

نمایندگی اچ پی در همین راستا با ارگان های مختلفی به منظور تعمیر و سرویس پرینترهای اچ پی و کلیه ماشین های اداری اچ پی همکاری میکند. زیرا تعمیر پرینترهای اچ پی امری کاملا تخصصی است و باید توسط متخصصین این حوزه انجام شود.

ضرورت ارتباط با مشتری و ارائه خدمات پس از فروش در نمایندگی اچ پی

تمام دارایی یک شرکت، مشتریانی است که دارد. به عبارتی نقطه اتکای شرکت، مشتریان آن است و بدون پشتوانه آن ورشکست می شود. نمایندگی اچ پی و تمامی شرکت های مشتری محور نیز از این قاعده مستثنی نیستند. شرکت ها در این بافت رقابتی موجود، بیش از پیش به دنبال جلب رضایت مصرف کنندگان مشتریان خود هستند. اصول «اقتصاد رضایت مشتری»، تأیید می کند که رضایت مشتری یکی از موتور های رشد یک شرکت است. مشتری، سرمایه نامشهود شرکت هستند.

شعار متخصصان در زمینه خدمات پس از فروش و ارتباط با مشتری این است: «رضایت امروز به وجود می آید، وفاداری فردا و تولید پس فردا.» و این شعار برای آنان که به دنبال پیشرفت و داشتن بهترین ها هستند به مانند کتاب راهنماست. نمایندگی اچ پی به خوبی این را فهمیده و درک کرده است و همه روز سعی برآن دارد تا از تمامی توان خود برای خدمت به کابرن خود استفاده کند. خدمات پس از فروش و پاسخگویی همیشگی با صبر رو بردباری از مهمترین اصولی است که باید در بخش خدمات پس از فروش هر شرکتی رعایت شود. نمایندگی اچ پی نیز به تمامی این اصول پایبند است و بخش خدمات پس از فروش اچ پی همیشه آماده پاسخگویی و ارائه بهترین ها به مشتریان محصولات اچ پی است. هدف اصلی مشتری مداری، پیش بینی آینده و محدود کردن خطرات احتمالی و در نهایت افزایش سطح خدمات رسانی است. هرگونه اطلاعات از سوی مشتریان می تواند برای شرکت تعیین کننده باشد.

مدیریت مناسب مشتری مداری، با سودآوری و افزایش انعطاف پذیری شرکت ارتباط مستقیم دارد. پژوهش ها نشان می دهند که رضایت مشتری، یک موتور بسیار قدرتمند برای بهینه سازی سودآوری شرکت است. مدیرانی که در راستای جلب رضایت مشتری گام برمی دارند، با تقاضای بیشتر، زیادتر تولید می کنند و در نهایت سود زیادی نصیب شان می شود. مشتریانی که از خدمات و محصولات شرکت راضی باشند، نسبت به ارتقای محصولات واکنش نشان می دهند و بیشتر خرید می کنند.

همانطور که بسیاری از کارشناسان و متخصصان حوزه بازاریابی می گویند، مشتری خوب مشتری می آورد و همه چیز به شهرت شرکت بستگی دارد. شرکتی که با جلب نظر مشتری، به اعتبار و شهرت خود می افزاید، در واقع به سرمایه خود افزوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها