فرمانده هوانیروز ارتش ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته برای اربعین گفت: آمادگی لازم را داریم تا در صورت نیاز بتوانیم کمک رسان زائران اربعین حسینی در ایران و عراق باشیم.
کد خبر: ۱۱۷۱۸۶۴
حضور بالگردهای هوانیروز در مسیر راهپیمایی اربعین/ برای «اورژانس هوایی» آمادگی داریم

به گزارش جام جم آنلاین، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در گفتگو با مهر در خصوص ماموریت‌ها و اقدامات هوانیروز ارتش برای ارائه خدمات به زائران در مسیر راهپیمائی اربعین اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: برابر دستور سلسله مراتب فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران هوانیروز همچون سالهای گذشته در ایام اربعین امسال، هم در بحث اورژانس هوایی و هم در زمینه پشتیبانی هوایی در مناطق مرزی غربی و جنوب غربی کشور در سه منطقه شلمچه، چزابه و مهران و همه محورهایی که زائران عزیزمان در حال حرکت به سوی کربلا و نجف اشرف هستند ماموریت خواهد داشت و پیش بینی بالگرد کرده ایم.

وی ادامه داد: هوانیروز برای پشتیبانی، خدمت و امدادرسانی و همه مواردی که نیاز به بالگرد باشد و همچنین پشتیبانی از سایر دستگاه ها آمادگی دارد.

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: در خاک عراق نیز اگر برای زائران مشکلی پیش بیاید و یا ماموریت ویژه‌ای پیش بیاید اگر مجوز سلسله مراتب را داشته باشیم هوانیروز این آمادگی را دارد که ماموریت اورژانس هوایی را اجرا کند.

امیر قربانی در پایان تصریح کرد: در بالگردهای هوانیروز که برای عملیات اورژانس هوایی در مناطق مرزی ماموریت دارند، حتما یک پزشک حضور خواهد داشت و با توجه به قراردادی که با اورژانس داریم، پشتیبانی از اورژانس هوایی را در دستور کار داریم و آمادگی داریم با بالگرد و نیرو از آنها حمایت و پشتیبانی کنیم. حتی تیم های آتش هوانیروز آمادگی دارند تا از تامین کنندگان امنیت زائران حمایت و پشتیبانی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها