رستگاری چلسی در دقیقه 96

مورینیو و منچستر یونایتد تنها چند لحظه با فرار از مخمصه استمفورد بریج فاصله داشتند که راس بارکلی تمام دلخوشی آنها را از بین برد. منچستر که از هشت بازی تنها 13 امتیاز گرفته بود به مصاف چلسی رفت که تا اینجای فصل شکست نخورده بود. شاگردان مورینیو نیمه اول را در حالی تمام کردند که با یک گل از میزبان خود عقب بودند. اما گل‌های دقایق 55 و 73 آنتونی مارسیال مورینیو و طرفداران این تیم را تا بالای ابرها برد.
کد خبر: ۱۱۷۱۷۴۷

اما گلهای مارسیال باعث پیروزی تیم مهمان نشد زیرا در آخرین دقیقه بازی (دقیقه پنجم وقتهای تلف شده) بارکلی چلسی را از قبول اولین شکستش در این فصل لیگ برتر انگلیس نجات داد. دیگر اتفاق مهم این بازی حمله ژوزهمورینیو به سمت یکی از اعضای کادر فنی چلسی بهدلیل خوشحالی زاید الوصف او پس از گل دوم تیم میزبان و تحریک سرمربی منچستریونایتد بود که با دخالت مأموران امنیتی و تعدادی از اعضای تیم میزبان فوراً متوقف شد. پس از مورینیو، بازیکنان او هم درگیری مختصری با بازیکنان چلسی پیدا کردند که آن هم خیلی دوام نداشت.

به گزارش اسکای اسپورت، ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد بعد از این بازی گفت: شاید اگر قبل از بازی به ما میگفتند که قرار است یک امتیاز از این بازی بگیریم ناراحت نمیشدیم ولی الان حس بازنده را داریم. این یونایتد شایسته پیروزی بود و باید برنده از زمین خارج میشدیم ولی متاسفانه به حقمان نرسیدیم. مورینیو درباره درگیری با مربی حریف بعد از گل تساوی بخش بازی گفت: مربی چلسی عذرخواهی کرد و من هم عذرخواهی او را پذیرفتم. من هم وقتی در سن او بودم چنین اشتباههایی را مرتکب میشدم. در هر صورت این بازی به پایان رسید و باید به فکر بازی بعدی خودمان باشیم که در لیگ قهرمانان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها