پرویز پرستویی را همه می‌شناسیم. همیشه نقش‌های جدی بازی نمی‌کرد و اگر نگاهی به کارنامه فعالیت‌های سینمایی‌اش بیندازیم، می‌بینیم کلی نقش کمدی به‌یادماندنی دارد که با آنها لحظات خوبی را داشته‌ و به معنی واقعی خندیده‌ایم. ما هم در گروه سینمایی‌مان خبرنگاری داریم که کمدی را خوب می‌فهمد و از موقعیت‌های سخت کاری هم بلد است شرایطی بسازد که ما بخندیم و با آرامش از شرایط دشوار پیش آمده عبور کنیم. حالا امروز همین همکارمان رفته سراغ نقش‌های کمدی پرستویی و تحلیلشان کرده است. از آنجا هم که علی رستگار ما خوب سینما را می‌فهمد تحلیل خوبی ارائه کرده است که می‌توانید آن را بخوانید و کارنامه کمدی‌های پرستویی را در صفحه 11 از نظر بگذرانید.
کد خبر: ۱۱۷۱۵۳۱

شب شعر عاشورایی شیراز نام آشنایی است. 33 سال پیش بدون کمک هیچ نهاد دولتی کار خود را آغاز کرده و 33 سال است روی پای خود ایستاده است. البته حالا برخی از جمله ارشاد استان فارس خودشان داوطلبانه به کمک این رویداد آمدهاند تا این شب شعر کماکان برپا بماند و شاعران سراسر ایران از امام حسین(ع) بسرایند و بخوانند. محمدصادق علیزاده، دبیر گروه فرهنگ و هنر که مهمان این رویداد جذاب عاشورایی بوده گزارشی از آن نوشته که میتوانید آن را در همین صفحه بخوانید.

تئاتر «بینوایان» و حاشیههایش را که دنبال کردهاید؟ خیلی از رسانهها به این موضوع پرداختند و ما هم در چند گزارش ابعاد مختلف ماجرا را بررسی کردیم. در روزنامه روز چهارشنبه دبیر گروه فرهنگ و هنر هم با نگاهی متفاوت سراغ تهیهکننده تئاتر رفته و اطلاعاتی را هم درباره تئاترهای اشرافی که این روزها باب شده نوشته بود. در این گزارش آمده بود که گفته میشود مهناز افشار برای بازی در نمایش اولیور توئیست شبی 30میلیون تومان دریافت کرده است.

یک رسانه بعد از انتشار این گزارش به اشتباه نوشت خانم افشار برای بازی در بینوایان شبی 30 میلیون تومان میگیرد و این بازیگر هم موضوع را تکذیب کرد.

این اتفاقات حواشیای را در فضای مجازی رقم زد و کاربران شبکههای اجتماعی به آن واکنش نشان دادند. این شد که امروز در صفحه 10 به مجموع اتفاقات پیش آمده در این چند روز پرداخته ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها