محاکمه عامل جنایت در برج دوقلو

عامل قتل در برج دوقلوی میدان المپیک پای میز محاکمه قرار گرفت. متهم در دادگاه مدعی شد ناخواسته مرتکب قتل شده است.
کد خبر: ۱۱۷۱۲۹۹

به گزارش جامجم، رسیدگی به این پرونده از ساعت۲۲ روز هشتم دی سال گذشته و به دنبال وقوع یک درگیری منجر به جنایت در برجهای دوقلوی در حال ساخت میدان المپیک آغاز شد. با حضور ماموران کلانتری و بررسیهای اولیه مشخص شد که یکی از کارگران تأسیساتی ساختمان به نام مسلم ۳۸ ساله در یک نزاع و درگیری دستهجمعی در اتاقک نگهبانی، از ناحیه کمر و سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده است.

در ادامه مشخص شد مصطفی 26 ساله عامل این جنایت است. شاهدان صحنه جنایت مدعی شدند؛ مصطفی قصد درست کردن غذا برای شب را داشت. از ما درخواست کرد تا ظرفها را شسته و برایش بیاوریم. آن روز نوبت مصطفی بود تا غذا درست کند و باید خودش ظرفهای غذا را تمیز میکرد. به همین علت کسی به کمکش نرفت. مصطفی سراغ کوچکترین نفر حاضر در اتاقک نگهبانی به نام عباس ۱۷ ساله رفت تا او را مجبور به شستن ظرفها کند، اما عباس نیز حاضر به شستن ظرفها نشد و همین موضوع باعث آغاز درگیری مصطفی با او شد؛ ما که شاهد موضوع بودیم، به طرفداری از عباس پرداختیم و همین باعث شدت درگیری شد به گونهای که مصطفی چاقو برداشت. مقتول فامیل عباس بود و از او طرفداری کرد. به همین علت زمانی که مصطفی دست به چاقو شد، مستقیم سراغ مسلم رفت و چند ضربه چاقو به او زد. پس از آن با تهدید چاقو از ساختمان خارج شد و به سرعت از محل فرار کرد.

متهم در ادامه در یک کمپ ترک اعتیاد در شیراز شناسایی و دستگیر شد. او پس از انتقال به پلیس آگاهی به این جنایت اعتراف کرد.

دیروز متهم در شعبه ششم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت و به قتل اعتراف کرد و گفت: قتل را قبول دارم، اما قصد و انگیزهای برای آن نداشتم. بعد از قتل سریع از تهران فرار کردم و به شیراز رفتم. مدتی را به صورت کارتنخواب سپری کردم. در این مدت معتاد به شیشه شدم و بعد از مدتی برای ترک به کمپ رفتم که در آنجا دستگیر شدم.

پس از دفاعیات متهم، قضات برای تصمیمگیری وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها