امروز چی داریم؟

آمیتاب باچان، اصفهانی و دیگران

محمد اصفهانی چند وقتی است که حضور چندانی در موسیقی ندارد و ترجیح می‌دهد سرش به کارش باشد و توی مطبش بنشیند و بیمارانش را ویزیت کند. همین چند وقت قبل بود که توی همین صفحات فرهنگی خبر دادیم دکتر اصفهانی قرار است بعد از مدت‌ها روی صحنه برود و یک اجرایی آیینی داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۷۰۵۶۵

الغرض که موذن خوشصدایی که روز 12 بهمن 57 در فرودگاه مهرآباد در مراسم استقبال از ورود امام خمینی(ره) قرآن خوانده بود، شنبهشب در تالار وحدت روی صحنه رفته و به مناسبت ایام محرم و صفر، اجرا داشته و خوانده. این شما و این گزارش یاسر یگانه از این اجرا که در همین صفحه میتوانید بخوانید.

آمیتابباچان و سینمای هند هم پایش به صفحات فرهنگی باز شده. آنطور که کیکاووس زیاری، روزنامهنگار کهنهکار سینمای جهان در صفحه 12 گزارش داده، جناب آمیتابباچان قرار است در یک پروژه مشترک با جناب عامرخان جلوی دوربین بروند و فیلم «قاتلان هندوستان» را راهی سینماهای هند کنند.

حالا اینکه این فیلم جدید هم دوباره مرزهای تواناییهای بشر را در کشتن چند هزار نفر با یک گلوله و پریدن از برج چند صدطبقه و همزمان روی هوا یک لشکر از آدم بدها را قاطی باقالیها فرستادن را جابهجا میکند یا نه، باید منتظر ماند.

الهام پاوهنژاد هم در کنار علی دایی و مهراب قاسمخانی و یک سری دیگر از چهرههای معروف در جریان زلزله کرمانشاه شماره حساب اعلام و کمکهای مردمی را جمع میکردند از کسانی است که احضاریه پلیس برایش ارسال شده. این وسط اما یک تفاوت مهم میان پاوهنژاد با دیگران بود و آنهم اینکه بازیگر نوستالوژیک سریال همسران از این اقدام استقبال کرد و آن را امری طبیعی دانست. هرچند به شکل و قالب آن انتقاد داشت و گلایه کوچکی هم کرده بود.

حالا آذر مهاجر خبرنگار خوب بخش ادبیات و هنر گروه رفته سراغ الهام خانم و راجع به این موضوع با او حرف زده. ورق بزنید و گزارش مهاجر را در صفحه 10 بخوانید. پشیمان نمیشوید.

مهدی کرمپور و فیلمش که بتازگی از سرگروهی پایین افتاده هم این روزها عجیب سر و صدا کرده.

کرمپور هم مثل منیژه حکمت و باقی کارگردانها و سینماگران شاکی شده که ما غیرکمدیها داریم زیر پای ژانر کمدی و سخیف سینما له میشویم و یکی به داد ما برسد و این حرفها. کیوان امجدیان، رئیس سابق ما در گروه فرهنگی سراغ کرمپور رفته و با او درباره فیلمش به گفتوگو نشسته. فیلمی که خود کرمپور در ایام جشنواره هم اذعان داشت که اثر همگانپسندی نیست و مخاطب خاص دارد. این شما و این حرفهای کرمپور در صفحه 11.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها