باز هم یک شنبه دیگر از راه رسیده است. دیروز که جمعه بود و روز تعطیل، مثل همه روزهای تعطیل راهی روزنامه شدیم، تا برای امروز شما جام‌جمی‌ها تدارک ببینیم و گزارش‌ها و مطالبی خواندنی را تهیه و تولید کنیم که روز اول هفته‌تان را با خواندنشان سپری کنید و لذت ببرید. امروز همکارانمان سراغ سوژه‌های جذابی رفته‌اند؛ اول این‌که رفته‌ایم سراغ یک خواننده پرحاشیه. بعد رفته‌ایم به قرن هشتم هجری و شعرهای حافظ را با کمی دقت بیشتر ورق زده‌ایم. سراغ حاشیه‌های تئاترهای لاکچری رفتیم و در آخر صفحه سینمای جهان پر و پیمانی برایتان تدارک دیده‌ایم تا ببینید دیگر نقاط جهان روی پرده نقره‌ای سینما یا برای آن چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.
کد خبر: ۱۱۷۰۰۸۳

خواننده پر حاشیه! ایشان را همه می‌شناسیم، امیر تتلو که خواننده موسیقی رپ در ایران بود و هیچ وقت هم موفق به کسب مجوز رسمی برای برگزاری کنسرت و انتشار آلبوم به طور رسمی نشد. او مدتی است از ایران رفته و بتازگی با یک شبکه به اصطلاح آنور آبی هم گفت‌وگویی انجام داده و مثل همیشه حرف‌های جنجالی هم زده است. در صفحه 11 امروز در مطلبی سراغ تتلو رفته و این پدیده چند سال اخیر کشور را بررسی کرده‌ایم.

تئاترهــــــــــــای لاکچــــــــــری
و فیلــــــــم سینمـــــایی «آن بیست‌و‌سه‌نفر» هم طی هفته گذشته حاشیه‌هایی داشتند. اولی را آذر مهاجر در یک گزارش دقیق و موشکافانه بررسی کرد و دومی را هم محمدصادق علیزاده. هر دوی گزارش‌ها اتفاقاتی را رقم زد و رسانه‌های دیگری هم به آن پرداختند. حالا وزیر ارشاد گفته قرار است با این تئاترهای لاکچری برخورد شود و احمد یوسف‌زاده نویسنده کتاب «آن‌بیست و سه نفر» هم جوابیه‌ای درباره اظهارات علیرضا رئیسیان که مستندی با همین نام را ساخته، برای ما فرستاده است. می‌توانید این دو موضوع را در صفحه 10 امروز پیگیری کنید و ببینید یوسف‌زاده چه
پاسخی برای اظهارات رئیسیان
داشته است.

خواجه حافظ شیرازی شــــــــــــــــــــاعر محبــــــــــــــــوب مــــــــــــا ایرانی‌هــــــــاســــــــــت کــــــــــه روز گذشته بزرگداشتش بود. در همین صفحه 9 هم که در حال خواندنش هســـــتید، همکارمـــــان زیـــــنـــــب مرتضایی‌فرد ذره‌بین به دست رفته سراغ دیوان حافظ تا ببینید شخصیت‌های اصلی شهر او چه کسانی هستند. از زاهد و مفتی تا رند و پیر مغان همه را بیرون کشیده و برایتان ردیف کرده تا با ویژگی‌های آنها بیشتر و بهتر آشنا شوید.

سینمای جهان هم در صفحه 12 انتظارتان را می‌کشد. مثل همیشه کیکاووس‌خان زیـــــــــــاری ســــــــراغ معتبرترین سایت‌های سینمای جهان رفته و بهترین خبرها را برایتان پیدا کرده است. این صفحه را از دست ندهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها