رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد امسال آخرین سال اجرای مبلغ جریمه‌های فعلی راهنمایی و رانندگی است. به گزارش ایسنا، سردار تقی مهری در حاشیه رونمایی از کیت‌های جدید تشخیص مصرف مواد مخدر از سوی رانندگان درباره بازنگری در جرایم راهنمایی و رانندگی افزود: هر سه سال یکبار در مبلغ جرایم راهنمایی و رانندگی بازنگری می‌شود. این بازنگری در جلساتی با حضور پلیس راهور، وزارت راه، وزارت کشور، وزارت دادگستری و ... انجام می‌شود و امسال آخرین سالی است که این مبالغ جریمه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۶۵

وی ادامه داد: بنابر قانون، رانندگانی که مواد مخدر یا الکل مصرف کرده باشند، گواهینامهشان ضبط شده و خودرویشان نیز توقیف میشود علاوه بر آن به محاکم قضایی نیز معرفی خواهند شد که این امر در پیشگیری از وقوع این تخلف بسیار موثر است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه مصرف مواد الکلی و روانگردان و همچنین مواد مخدر تاثیر زیادی در وقوع تصادفات رانندگی دارد، افزود: برخورد پلیس با این جرایم نیز سبب میشود افراد معدود هنجارشکن نتوانند ایمنی و سلامت دیگر شهروندان را به خطر بیندازند. وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره گرداندن حیوانات در داخل خودرو نیز عنوان کرد: حیوانات خانگی باید درون جعبههای مخصوصی که برای جابهجایی آنها وجود دارد، در شهر جابهجا شوند وگرنه در صورت رویت پلیس، با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد؛ چرا که براساس قوانین چنین اقدامی تخلف است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها