کد خبر: ۱۱۶۹۴۲۳

# شغل -روستا

جعفری از زنجان:

از دولت محترم درخواست میشود نسبت به ایجاد شغل و زمینههای کارآفرینی برای روستاییان اقدامات موثری را انجام دهد تا شاهد مهاجرت مردم روستا به شهرهای بزرگ نباشیم.

# پارک - خاموش

میراحمد از تهران:

برق بوستان شمس واقع در بلوار دریا در شهرک غرب چند ماهی است که قطع است و پاتوق معتادان و اراذل و اوباش شده است، با وجود این رفت و آمدها، در این بوستان شبها بسیار خطرناک است. لطفا رسیدگی کنید.

# شکار - آزاد

حلفی از تبریز:

متاسفانه شکارچیان غیرمجاز همچنان بدون هیچ مشکلی شکارهای غیرقانونی خود را انجام میدهند و نبود محیطبان در جنگلها کار را برای این افراد راحتتر کرده است.

# ثبات -گرانی

یک بازنشسته از قم:

با کاهش قیمت ارز کماکان هیچ کالایی ارزان نشده و قدرت خرید مردم بخصوص بازنشستهها بسیار کم شده و تامین مایحتاج زندگی دشوار است.

# عامل - حادثه

فصیحی از تهران:

در ابتدای پل گلزار، خیابان امیرنیا واقع در استاد حسنبنا موانع سیمانی بدون علائم هشداردهنده چیده شده که علاوه بر ترافیک باعث تصادف نیز میشود.

# جریمه -یواشکی

چهاردهی از تهران:

به گفته رئیس پلیس محترم راهنمایی و رانندگی دیگر در هیچجای پایتخت ماموران برای جریمه خودروها کمین نمیکنند، ولی شاهد این عمل ماموران در خیابانهای فرعی و نوشتن جرایم هستیم. چرا؟

# ترافیک -مسافربر

دانشگوهر از تهران:

توقف مسافرکشهای شخصی در روبهروی متروی نیروهوایی به سمت شرق خیابان پیروزی ترافیک سنگینی ایجاد میکند، نبود مکانی مناسب برای استقرار این افراد علت اصلی این معضل است.

# اجاره - وحشتناک

حسینی از تهران:

وضعیت اجاره و خرید مسکن با توجه به افزایش قیمتها بسیار اسفبار و وحشتناک است، اگر تمام سال را یک کارگر یا کارمند برای تامین اجاره خانه کار کند باز هم نمیتواند این نیاز خود را تامین کند.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها