منصور برزگر در گفت‌وگو با جام‌جم:

بیرون گود نشسته‌اند و می‌گویند «لنگش» کن!

به او می‌گویند علی پروین کشتی‌گیران. حرف‌هایش را همیشه رک و پوست کنده می‌زند و تمام. تعارفی با کسی ندارد. او منصور برزگر است. کسی که شاید دلش بیشتر از خیلی‌ها برای کشتی می‌سوزد. آن هم در شرایطی که کشتی ایران جدا از مسائلی خارجی که اذیتشان می‌کند، مسائل داخلی هم آنها را آزار می‌دهد. مثل بالا رفتن نرخ ارز و لغو خیلی از اردوهای آماده‌سازی. وضعیت این روزهای کشتی باعث شد تا با منصورخان تماس بگیریم.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۴۰

به عنوان نخستین سوال باید بپرسیم که خیلیها میگویند اوضاع کشتی زیاد خوب نیست. اعزامها نصفه و نیمه انجام میشود و آهی در بساط نیست که خرج ورزش اول ایران شود.

آنچه که من به چشم دیدهام این است که رسول خادم در راس فدراسیون تلاشهای زیادی در این مدت انجام داده است. اما خب مشکلات وجود دارند و به تنهایی نمیشود کاری کرد. شما ببینید دلار چقدر گران شد و هزینهها چند برابر شد؟ اما درآمدها چطور؟ هیچ تغییری نکرده است. در این بین خیلیها هم هستند که از آب گلآلود ماهی میگیرند.

انتقادی که مطرح بود این است که اسپانسر تیم ملی پس از بازیهای آسیایی به کشتیگیران پاداش داد. خیلیها میگویند چرا حالا به کمک تیمهای ملی نمیآید.

سوال من این است که مگر وظیفه اسپانسر است؟ اسپانسر دوست داشته به ملیپوشان پاداش بدهد ما نمیتوانیم ملزمشان کنیم که خارج از چارچوب هزینه کنند. حالا رایزنیهایی با وزارت ورزش شده است تا شاید بتوانند ارز ثانویه تامین کنند. امیدوارم این مشکلات حل شود.

شما بارها گفتهاید که عدهای چوب لای چرخ کشتی میگذارند. این افراد و ...

ببینید همیشه از این حرفها هست و این آدمها هم همیشه هستند.اینها از جنس کشتی نیستند چرا که اگر بودند در این شرایط از این کارها نمیکردند.اگر دلتان به حال کشتی میسوزد بیایید کمک کنید. چرا بیرون گود نشستهاید میگویید لنگش کن؟

حرف خاصی مانده که بزنید؟

من از همه میخواهم که به تیم ملی و به کشتی کمک کنند. خانواده کشتی خانواده کوچکی نیست و هر کسی میتواند گوشهای از کار را بگیرد. شک نداشته باشید که با همدلی خیلی از مشکلات حل میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها