آس رم و یوونتوس هفته دوم لیگ قهرمانان را با‌بهترین شکل شروع کردند و مهاجمان دو تیم، ستارگان بازی مقابل حریفان خود بودند.
کد خبر: ۱۱۶۸۲۲۳

رم که هفته اول لیگ قهرمانان را با شکست 3‌بر صفر مقابل رئال به پایان رسانده بود، برابر ویکتوریا پلژن در خانه به برتری 5 بر صفر رسید که ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی با هت‌تریک ستاره تیمش بود. خود ژکو بعد از این دیدار گفت: متاسفانه ما فصل را به خوبی شروع نکردیم و من هم از نظر گلزنی شرایط خوبی نداشتم. امروز هم برای من و هم برای تیم روز خوبی بود و توانستیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم. باید همین روند را تا جایی که می‌توانیم حفظ کنیم. حتی باید تاکید کنم که توانایی ما بیشتر از اینهاست که برابر ویکتوریا دیدید.

یووه هم در شبی که کریس رونالدو را بـــــــــه دلیل محرومیت در اختیار نداشت توانست یانگ بویز سوئیس را با سه گل دیبالا شکست دهد.
دبیالا با هت‌تریک در این مسابقه تبدیل به چهارمین بازیکن تاریخ یوونتوس شد که در این رقابت‌ها موفق می‌شود سه گل در یک مسابقه به ثمر برساند. فیلیپو اینزاگی دو بار برابر دیناموکیف و هامبورگ، الساندارو دل پیرو برابر موناکو و آرتورو ویدال برابر کپنهاگن، بازیکنانی بودند که پیش از او توانسته بودند
در لیگ قهرمانان اروپــــا هت‌تریک کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها