دادستان شهرستان بجنورد گفت: ۹ نفر از اخلالگران در فرآیند حمل و نقل کالا در استان دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۶۸۰۵۲
دستگیری ۹ اخلالگر حمل و نقل کالا در خراسان شمالی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسلم محمد یاران دادستان بجنورد با اشاره به دستگیری ۹ نفر از اخلالگران در فرآیند حمل و نقل کالا در استان، گفت: این افراد در فرآیند حمل و نقل کالا در مسیر‌های ترانزیت استان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه شرایط حساس کنونی در کشور و سوء استفاده دشمنان و برخی عوامل خود فروخته و مزدوران داخلی افزود: حمایت از مصرف کنندگان کالا‌های اساسی ، تلاش برای تأمین نیازمندی‌های مردم در زمینه ارزاق و مایحتاج عمومی ، حمایت از کامیون داران در امر حمل و نقل بار و برخورد قاطع با اخلالگران در جریان فعالیت صنف کامیون داران پرتلاش از مهمترین وظایف دادستان مرکز استان و سایر دادستان‌ها به شمار می‌رود.

یاران با هشدار به افراد قانون شکن و اخلالگران اظهار کرد: طبق قانون حکم افراد قطاع الطریق چنانچه از مصادیق محارب باشد و یا از مصادیق افساد فی الأرض شناخته شود اعدام خواهد بود.

وی گفت: یک فقره پرونده با موضوع انجام فعالیت تبلیغی در فضای مجازی و تحریک کامیون داران به فعالیت‌های هنجارشکنانه و بروز برخی مزاحمت‌ها در مسیر عبور و مرور کامیون‌ها در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بجنورد تشکیل که یک نفر به اتهام مذکور دستگیر و با صدور تأمین کیفری به علت عجز از تودیع وثیقه در بازداشت به سر می‌برد.

وی در پایان از مسئولین ذیربط خواست تا هر چه سریعتر نسبت به اجابت خواسته‌ها و تأمین مطالبات به حق کامیون داران اقدام کنند تا علاوه بر احقاق حقوق این صنف زحمتکش از برخی سوء استفاده‌های احتمالی از سوی افراد فرصت طلب پیشگیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها