کد خبر: ۱۱۶۷۶۰۳

# پل_ عابر ـــ نیست

کریملو از کرج:

تردد عابران در خیابان شاهین ویلا بلوار ظفر کرج به علت نبود پل
عابر پیاده سخت و البته خطرناک است، شهرداری محترم رسیدگی کند.

# آلودگی ـــ‌ صوتی

شهروندی از گنبدکاووس:

در شهرستان گنبدکاووس برخی به علت سروصدای زیاد و شکل نامتعارف وسیله نقلیه‌شان باعث مزاحمت و سلب آسایش شهروندان می‌شوند. چرا مسئولان انتظامی با این افراد طبق قانون برخورد نمی‌کنند؟

# قانون ـــ آب

کیهانی از تهران:

امیدوارم برای ساخت وساز در تهران قوانین سختی درباره استفاده از آب وضع و اعمال شود تا از مصرف بیهوده این مایه حیات جلوگیری شود.

# دلال ـــ‌ برنج

چهاردهی از لاهیجان:

حضور دلال‌ها در بازار برنج و گران شدن تدریجی آن باعث کاهش قدرت خرید مردم و استفاده بیشتر از برنج‌های بی‌کیفیت خارجی شده است.

# جاده ـــ خطر

سعادت‌جو از قائن:

قرار بود جاده قائن به بیرجند که هر ساله نیز شاهد حوادث ناگواری در آن هستیم، بازسازی شود، ولی با گذشت چند سال هنوز این پروژه عملی نشده است.

# ازدواج ـــ دشوار

منظری از قزوین:

با این گرانی‌ها، از افزایش سرسام آور مسکن، طلا و.... تا مشکلات کار و درآمد، چگونه جوانان ازدواج کنند؟ آیا دولت راهکاری بابت تشویق جوانان به ازدواج دارد؟

# بازار_ روز ـــ آشفته

رسولی از تهران :

در میادین میوه و تره بار یا همان بازار روز‌ها اجناسی که دست مشتری می‌دهند بی‌کیفیت است و فقط مسئوولان می‌گویند با قیمت نازل به فروش می‌رسد که اگر دوکیلو خریداری کرده باشید، نصف آن خراب است.

# حمل -و- نقل ـــ عمومی

خطیبی از تهران:

تشویق مردم به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی توسط دولت و شهرداری همیشه تبلیغ و شنیده می‌شود، ولی با این کرایه‌های سنگین و نبود پوشش دهی خطوط مترو و اتوبوس در تمام شهر تهران، آیا شهروندان بازهم از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده می‌کنند؟

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها