در راه المپیک: حضور در المپیک آن هم در رشته فوتبال برای ما ایرانی‌ها آرزویی طولانی و چندین ساله شده است، مدت‌هاست منتظریم تیم امید ایران به این مسابقات راه پیدا کند و هر بار به دلایلی متاسفانه موفق نبوده‌ایم، اما از دیروز دختران تیم ملی فوتبال اردوی خودشان را برای مسابقات مقدماتی المپیک آغاز کرده‌اند و تمرینات‌شان برگزار شده است، تیم فوتبال بانوان ایران در گروه B این مسابقات با هنگ کنگ، امارات و لبنان همگروه است. خانم آزمون سرمربی تیم است و 27 دختر فوتبالیست را به مرحله نخست اردو دعوت کرده است. امیدواریم دختران ایرانی دست کم بتوانند به المپیک صعود کنند.
کد خبر: ۱۱۶۷۰۶۴

قتل ملکه بغداد!: احتمالا شما هم درباره عنوانی به نام ملکه زیبایی چیزهایی شنیدهاید که در برخی کشورها وجود دارد، عنوانی که در کشور همسایه ما یعنی عراق هم به یک خانم داده بودند و همین عنوان باعث شده بود که او در فضای مجازی حدود 3 میلیون دنبالکننده برای خودش داشته باشد.

اما ملکه زیبایی شدن برای خانم «تاره فارس» چندان خوش یمن نبود و همین دو سه روز پیش او در حالی که سوار خودرویش بود با شلیک چند گلوله توسط افراد ناشناس به قتل رسید. البته گفته میشود خانم فارس در فضای مجازی عکسهای نامناسبی از خودش منتشر کرده بود که واکنش منفی مردم و برخی گروهها در عراق را در پی داشته است.

خانم معلم عروس شد: اصولا وجدان کاری داشتن در هر موقعیت از لوازم ضروری است حالا فکر کنید یک معلم آن هم پایه اول دبستان با لباس عروس به محل کارش بیاید، داستان از این قرار است که خانم فائزه عبادی 25 سال سن دارد و معلم پایه اول ابتدایی است، این کار را انجام داده است.

وی گفته است هدف از این اقدامش تعهد و عشق به کار بوده؛ چراکه عقیده دارد انسانها باید در هر شرایطی وظیفه خودشان را انجام دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها