پرویز مظلومی: استقلال می‌تواند برنده دربی باشد

3 امتیاز دربی، 6 امتیاز ارزش دارد

پرویز مظلومی، سرمربی سابق استقلال با وجود نگرانی هواداران آبی در آستانه بازی امروز، اصلا نگران نیست و اعتقاد دارد شفر و تیمش می‌توانند از پس پرسپولیس بربیایند. او در این باره به جام‌جم توضیحاتی می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۶۶۷۴۵

آقای مظلومی، اوضاع استقلال را چطور میبینید؟

به نظرم شرایط تیم خوب است و میتواند برنده دربی باشد. استقلال هر چند امسال نتایج خوبی بهدست نیاورده ولی باید قبول کرد تیم خوب بازی میکند. به همین خاطر خود من اصلا نگران نیستم و معتقدم تیم میتواند امروز دست پر از زمین بازی خارج شود.

ولی استقلال امسال فقط یک برد داشته است.

قبول دارم. ببینید این نتایج واقعا نشان دهنده قدرت استقلال نیست. یعنی نمیتوان آنها را ملاک قرار داد. استقلال در زمین بازی خوب عمل میکند و بدشانس است.

شما بازی السد را دیدید؟ انصافا تیم چطور بازی کرد؟ نمیتوانست برنده باشد؟ اگر روزبه چشمی اخراج نمیشد احتمال صعودشان هم بود.

بله، به همین دلیل اعتقاد دارم استقلال اگر بتواند در بازی امروز مثل دیدار با السد کار کند، قطعا میتواند برنده دربی باشد.

اگر پرسپولیس مثل بازی با الدحیل باشد چطور؟

پرسپولیس هم تیم خوبی است و انصافا در آن بازی با قدرت ظاهر شد. ما منکر این مساله نیستیم ولی استقلال به نظر من تیم بهتری است و احتمال بردش در این مسابقه زیاد است. این بازی برای استقلال اهمیت خیلی زیادی دارد. تیم تا الان نتایجی که باید را به دست نیاورده و طبیعتا باید در این مسابقه برنده باشد. این سه امتیاز به قول معروف اندازه 6 امتیاز ارزش دارد و نباید استقلال به سادگی آن را از دست بدهد.

نظرتان درباره شفر چیست؟

شفر مربی خوب و با تجربهای است. قطعا اگر بتواند کادر فنی را کمی تقویت کند بهتر است. فعلا که بازی با پرسپولیس در پیش است. اگر تیم این بازی را ببرد واقعا اتفاق خوبی است و قطعا باعث میشود شفر و کادرش با انگیزه بیشتری به کارشان ادامه دهند.

آقای مظلومی شما از دربی خاطرات زیادی دارید. بهترین خاطره تان را تعریف کنید.

آن دربی 3 بر صفر در جام حذفی. چقدر ما خوب بازی کردیم و انصافا بهترین دربی عمرم بود.

و بدترین؟

بدترین هم همان دربی 3 بر 2 که ایمون زیاد هت تریک کرد. هنوز نمیفهمم در آن بازی چه اتفاقی افتاد. دوست ندارم فیلم بازی را هم ببینم، چون همه تصور میکردند تیم برنده است ولی آن اتفاقات افتاد و شوکه شدیم. امیدواریم دیگر چنین مسابقهای برای استقلال تکرار نشود. اما خدا را شکر خاطره خوب ما بیشتر است. دورانی که بنده سرمربی استقلال بودم، نتایج خوبی گرفتیم و موفق شدیم عدد 4 را خلق کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها