کد خبر: ۱۱۶۶۱۷۹

# احتکار - خانگی

اسکندری از مشهد:

احتکار خانگی و تحریمهای داخلی علتهای اصلی مشکلات اقتصادی اخیر است و متاسفانه بعضی از مردم و مسؤولان منفعتطلبی را به گذشت و ایثار ترجیح دادهاند که نتیجه آن را همه مردم مشاهده میکنند.

# گمرک - مواد اولیه

رزاقی از تهران:

چرا گمرک اجازه ترخیص مواد اولیه پوشک و اقلام بهداشتی کارخانههای تولیدی را نمیدهد تا مشکلات مربوط به کمبود و گرانی وسایل بهداشتی حل شود؟

# عزاداری - پرشور

جمعی از شهروندان:

با وجود مشکلات اقتصادی و فشار زیاد بر دوش مردم، ولی روحیه حسینی عزاداران کماکان پرشور و در صحنههای عزاداری پررنگ است.

# آبخیزداری

خانجانی از بابل:

مرداد امسال در شهرهای شمالی کشور روزهای پربارانی را نسبت به سالهای پیش شاهد بودیم. آیا مسؤولان وزارت نیرو در جمعآوری آبهای سطحی موفق بودهاند؟

# بلیت - اوج

عنایتی از تهران:

قیمت بلیت هواپیما بیش از صددرصد گران شده که این موضوع در تقاضا برای استفاده از هواپیما در سفرهای داخلی مردم تاثیر منفی گذاشته است، بهتر است در نرخ این بلیت هواپیما بازنگری شود.

# کود - دلار

نصرتی از تبریز:

علت گرانی خشکبار بخصوص پسته که در داخل تولید میشود و به یکباره افزایشی دوبرابری داشته است چیست؟ آیا باز هم دلار علت اصلی است یا کود این درختان از اسکناسهای دلار است؟

# ترافیک - آلودگی

باباخانی از تهران:

امیدوارم استانداری تهران با برنامهریزی دقیق در تغییر ساعات کاری ادارات، مدارس، دانشگاهها و... در کاهش ترافیک و آلودگی هوا از ابتدای مهر نقش مثبتی ایفا کند.

# زاگرس - گردشگر

فخری از یاسوج:

دامنه زاگرس، شهرها و استانهای همجوار این جاذبه گردشی طبیعی، موقعیت خوبی برای جذب گردشگر دارد که متاسفانه به علت کم لطفی دولت هنوز بسیاری از مناطق بکر طبیعی و مناطق تاریخی این منطقه نزد مردم و گردشگرها شناخته شده نیست.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها