حق با شماست

کد خبر: ۱۱۶۵۸۹۳

# بهزیستی - حمایت

بردبار از گلستان:

سازمان بهزیستی آزادشهر استان گلستان، پسرم را که بیماری ژنتیک لب شکری دارد تحت پوشش خود قرار نداد و به این علت و نیز هزینههای گزاف پزشکی، ترمیم دندانهای وی چهار سال به خاطر استطاعت مالی نداشتن بنده به تعویق افتاده است.

# ظلم - بازنشسته

محمدی از تهران:

سازمان تامین اجتماعی هنوز معوقات فروردین بازنشستگان خود را پرداخت نکرده است. چرا؟

# بازنشسته - فراموشی

طیار از بابل:

زمزمه افزایش دوباره حقوق کارمندان دولت از مهر شنیده میشود. آیا دولت برای افزایش حقوق کارگران و بازنشستگان نیز تلاشی میکند یا مانند همیشه به منـــافع خــود و کـــارمندانش میاندیشد؟

# آرزو_توسعه

محمودینژاد از خوزستان:

چرا شهر مسجدسلیمان با وجود دارا بودن منابع عظیم نفتی، معدنی و.... جزو مناطق ویژه اقتصادی قرار نگرفت تا توسعه در این شهر هرچه سریعتر ادامه پیدا کند؟

# مردم - دولت

حسنی از زنجان:

با افزایش 5/1 برابری درآمد و پرشدن جیب دولت، چرا برای تامین مایحتاج مردم که در این روزها شرایط بسیار سختی دارند اقدامی صورت نمیگیرد؟

# سوء مدیریت - آب

غلامی از اردبیل:

چرا مسؤولان وزارت نیرو شهروندان را از کم آبی و کمبود برق میترسانند و سوءمدیریت خودشان را با فشار روی مردم جبران میکنند؟

# کارگر - شرمنده

حامدی از تهران:

قشر کارگر این روزها بدون هیچ حامی و پشتوانهای با کمترین درآمد، تاخیر در پرداخت حقوق، مخارج و هزینههای هنگفت، صورت خود را با سیلی سرخ میکنند و شرمنده خانوادههای خود
هستند.

# نیروی - جهادی

پناهی از لرستان:

امیدوارم مسؤولان دولتی مانند نیروهای جهادی که در سه ماه تابستان بدون هیچ چشمداشتی به مناطق محروم میروند و شب و روز کار و تلاش میکنند، باشند تا دیگر فسادی در مملکت وجود
نداشته باشد.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها