یواکین فونیکس که قرار است نقش کاراکتر ژوکر را جلوی دوربین سینما بازی کند، نسبت به واکنش‌ها و انتقاداتی که مطرح شده واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۱۶۵۶۱۸

منتقدان میگویند نیازی به تولید فیلمی با محوریت کاراکتر ژوکر نیست و فونیکس هم، نمیتواند گزینه مناسبی برای این نقش باشد. اما بازیگر نظری متفاوت از این منتقدان دارد و میگوید بدون توجه به این انتقادها، کارش را انجام خواهد داد! به گفته او: «حقیقت امر، خیلی به این فکر نمیکنم که دیگران چه فکر میکنند و چه عقیدهای دارند! واقعا چه اهمیتی دارد که بقیه چه میگویند؟ برای بازی در هر فیلم و نقشی، همان کارهای لازم همیشگی را انجام میدهم. برایم کارگردان فیلم مهم است و همینطور نقشی که قرار است بازی کنم. تاد فیلیپس فیلمسازی خلاق است و از همکاری با او هیجان زدهام.»

از ابتدای سال جاری که خبر تولید فیلم با بازی فونیکس اعلام شد، بسیاری از منتقدان با این انتخاب مخالفت کردند. این در حالی است که فونیکس 34 ساله قبلا یک بار اسکار گرفته و در تعدادی اثر غیرمتعارف سینمایی، نقشهای خوبی ارائه کرده است. او در ژوکر در قالب کاراکتر خبیث و معروف داستانهای کمیکاستریپی بتمن یعنی ژوکر ظاهر خواهد شد. قرار است فیلم متفاوتی با همین مضمون با بازی جارد لتو هم جلوی دوربین برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها