دو پسر جوان که به خاطر اختلاف با صاحب مغازه تاسیساتی، شبانه مغازه را به آتش کشیده بودند با بررسی دوربین‌های مداربسته شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۸۷

به گزارش جامجم، دوم شهریور امسال آتشسوزی در یک مغازه تاسیساتی به آتشنشانی و ماموران کلانتری مرزداران گزارش شد. پس از اطفای حریق، آتشنشانان اعلام کردند آتش سوزی عمدی بوده است.

کارآگاهان با حضور در محل آتشسوزی به بررسی تصاویر دوربینهای مداربسته محدوده آتشسوزی پرداختند. در بررسی تصاویر مشخص شد دو سرنشین یک دستگاه خودروی پراید هاچ بک سفید با صورتهای پوشیده،شیشههای مغازه را تخریب کرده و با پاشیدن مایع آتشزا به داخل مغازه آنجا را به آتش کشیده و فرار کردند .

ماموران در ادامه به تحقیق از صاحب مغازه پرداخته و موفق به شناسایی تعدادی از همکاران و بستگان صاحب مغازه شدند که خودروهای پراید هاچ بک دارند. در شرایطی که صاحب مغازه تأسیساتی عنوان کرده بود با کسی اختلاف شخصی یا مالی ندارد، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از دوستان خانوادگی مالباخته به نام جواد 34 ساله شدند که تحقیقات حکایت از مشارکت مستقیم وی در آتشسوزی داشت.

متهم 24 شهریور دستگیر و برای تحقیقات به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. جواد در تحقیقات اولیه منکر آتشسوزی عمدی شد اما در ادامه ناچار لب به اعتراف گشود و با معرفی یکی از دوستانش به نام علیرضا 35ساله عنوان کرد آتشسوزی مغازه توسط آنها انجام شده که در ادامه، علیرضا نیز در محدوده بازار مولوی دستگیر شد .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپورگودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهمان در تحقیقات اولیه به آتش زدن مغازه اعتراف کرده اما درخصوص انگیزه خود، اظهارات متفاوتی را بیان کردند و تحقیقات از آنها برای مشخص شدن علت اصلی آتشسوزی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها